معرفی هوندا پاسپورت مدل 2022 با چهره ای خشن‌تر

هوندا پاسپورت مدل 2022
هوندا پاسپورت مدل ۲۰۲۲

کمپانی هوندا به تازگی، هوندا پاسپورت ۲۰۲۲ را معرفی کرده است. این خودرو در مدل جدیدش به روزرسانی هایی در ظاهر و امکانات داشته است که در این مقاله به بررسی آن ها می پردازیم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

فهرست مطالب

پاسپورت شاسی بلند کمپانی هوندا است که  از سال ۱۹۹ تا ۲۰۰۲ به عنوان SUV به تولید رسید، اما پس از سال ها مشکلات فنی در این خودرو به خصوص در بازار آمریکا باعث شد کیفیت این محصول هوندا زیر سؤال رود. در سال ۲۰۱۷ نسل جدید این خودرو به صورت تخصصی برای بازار آمریکا و در کلاس کراس اوور متوسط معرفی شد و با تحولی بزرگ با سبک جدید طراحی های هوندا به بازار آمد و توانست نام پاسپورت را دوباره زنده کند. حالا مدل جدید هوندا پاسپورت آمده است تا با به روزرسانی هایی جدید، سهم خود در بازار را افزایش دهد.

تغییرات ظاهری در هوندا پاسپورت مدل ۲۰۲۲

هوندا پاسپورت مدل 2022
هوندا پاسپورت مدل ۲۰۲۲

تغییرات ظاهری در هوندا پاسپورت مدل ۲۰۲۲ از جلو آغاز می شود. در این خودرو طراحی کاپوت تغییر کرده و برآمدگی آن بیش تر شده است. گلگیرها بازطراحی شده اند و جلوپنجره حالتی عمودی تر پیدا کرده است. کمپانی هوندا در پاسپورت جدید طراحی سپرها را تغییر داده است و ورودی های هوای روی سپر هم در راستای بهبود آیرودینامیک تغییر کرده اند. تغییرات به نمای عقب هم می رسند و سپر جدیدی در هوندا پاسپورت می بینیم که نسبت به مدل قبل اسپرت تر و خشن تر طراحی شده است و خروجی های اگزوز بزرگ تر شده اند. علاوه بر این در پاسپورت جدید رینگ های ۱۸ و ۲۰ اینچی با طراحی متفاوت قابل سفارش هستند.

هوندا پاسپورت مدل 2022
هوندا پاسپورت مدل ۲۰۲۲

یکی از تغییرات در مدل جدید پاسپورت اضافه شدن تریم جدیدی با نام تریل اسپرت (TrailSport) است که پیش تر، کمپانی اعلام کرده بود نسخه هایی با این نام سری جدید محصولات هوندا خواهند بود که با تمرکز بر آفرود ساخته می شوند. پاسپورت اولین محصول هونداست که با تریم تریل اسپورت عرضه می شود که در این تریم عرض بیش تر را داریم و جلوپنجره، سپر و… در ظاهر متفاوت شده اند تا این تریم از نسخه معمولی متمایز باشد. در این تریم رینگ های ۱۸ اینچی مخصوص با طراحی متفاوت و نشان تریل اسپورت در بدنه اضافه شده است و در داخل هم تودوزی نارنجی رنگ و نشان تریل اسپرت دیده می شود.

مشخصات فنی هوندا پاسپورت مدل ۲۰۲۲

هوندا پاسپورت مدل 2022
هوندا پاسپورت مدل ۲۰۲۲

در تمام تریم های هوندا پاسپورت جدید که شامل تریم تریل اسپرت هم می شود، پیشرانه ۳.۵ لیتری V6 تنفس طبیعی را داریم که توان تولید حداکثر قدرت ۲۸۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۵۵ نیوتن متر را دارد. قدرت پیشرانه از طریق جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک به تمام چرخ ها منتقل می شود و توزیع گشتاور برداری در این خودرو باعث می شود تا هوندا پاسپورت مدل ۲۰۲۲ از پس مسیر های ناهموار برآید.

امکانات ایمنی در هوندا پاسپورت مدل ۲۰۲۲

در هوندا پاسپورت جدید امکانات ایمنی و کمکی راننده قابل قبولی نظیر سیستم ترمز هوشمند، هشدار تصادف جلو، رادار رانندگی بین خطوط، هشدار سرنشین عقب، کروز کنترل تطبیقی و… را می بینیم. دقت کنید امکانات ذکرشده به صورت استاندارد در این خودرو دیده می شود و با این امکانات، پاسپورت یکی از بهترین های کلاس خودش خواهد بود. هوندا پاسپورت مدل ۲۰۲۲ زمستان آینده به نمایندگی های این نشان در آمریکا می آید و قیمت این خودرو هم در همان زمان اعلام می گردد.

محمدرضا پاداش

پایگاه خبری اسب بخار

هوندا پاسپورت مدل ۲۰۲۲ چه مشخصات فنی‌ای دارد؟

در تمام تریم های هوندا پاسپورت جدید که شامل تریم تریل اسپرت هم می شود، پیشرانه ۳.۵ لیتری V6 تنفس طبیعی را داریم که توان تولید حداکثر قدرت ۲۸۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۵۵ نیوتن متر را دارد. قدرت پیشرانه از طریق جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک به تمام چرخ ها منتقل می شود.

در هوندا پاسپورت مدل ۲۰۲۲ چه امکانات ایمنی به صورت استاندارد دیده می شود؟

در هوندا پاسپورت جدید امکانات ایمنی و کمکی راننده قابل قبولی نظیر سیستم ترمز هوشمند، هشدار تصادف جلو، رادار رانندگی بین خطوط، هشدار سرنشین عقب، کروز کنترل تطبیقی و… را می بینیم.

تریم تریل اسپرت در محصولات هوندا با چه هدفی به وجود آمده است؟

یکی از تغییرات در مدل جدید پاسپورت اضافه شدن تریم جدیدی با نام تریل اسپرت (TrailSport) است که پیش تر، کمپانی اعلام کرده بود نسخه هایی با این نام سری جدید محصولات هوندا خواهند بود که با تمرکز بر آفرود ساخته می شوند. پاسپورت اولین محصول هونداست که با تریم تریل اسپورت عرضه می شود که در این تریم عرض بیش تر را داریم و جلوپنجره، سپر و… در ظاهر متفاوت شده اند تا این تریم از نسخه معمولی متمایز باشد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.