گزارشی کامل از نمایشگاه خودروی اصفهان ۹۷

گزارشی کامل از نمایشگاه خودروی اصفهان 97
هر سال دریغ از پارسال! شاید این جمله مناسبترین شرح حال از وضعیت نمایشگاه خودروی اصفهان ۹۷ باشد.

مدیران 777 مدیران 777

البته تنها اصفهان نبود که چنین جملی را شرح حال خود کرد. بلکه وضعیت صنعت خودروی ایران و در راستای آن صنعت نمایشگاهی این حوزه از ابتدای سال با چالش هایی شدید مواجه شده و می بینیم که حتی رسیدن به شرایط سال گذشته برای بسیاری آرزو شده است.
نمایشگاه خودروی اصفهان که هر سال در محل پل شهرستان برگزار می شد، نشان های خودرویی چون رنو، میتسوبیشی، پژو، سیتروئن، برلیانس، چانگان، سوزوکی، بی وای دی، جک، لیفان، هیوندای، ب ام و، لوکسژن، مزدا، فاو، هاوال، ام جی، سانگ یانگ، جیلی، چری، هوندا و… را به خود می دید. اهمیت این نمایشگاه در سال های گذشته به شکلی بود که بسیاری از خودروسازان و واردکنندگان، برخی محصولات جدید خود را در این گردهمایی معرفی می کردند. اما امسال شاهد بودیم که به خاطر فشارهای وارده به بدنه ی صنعت خودروی کشور، تنها چری، بایک، جیلی و بیسو توانستند تا در این نمایشگاه شرکت کنند.
نمایشگاه خودروی اصفهان که روزگاری جز ۳ نمایشگاه مهم ایران به حساب می آمد و برای راه یافتن به سالن های آن، باید شرکت های خودرویی بودجه ی قابل توجه و برنامه ریزی پیچیده ای را در نظر می گرفتند، در سال ۱۳۹۷ با حضور برخی فروشندگان آزاد خودروهای نو و کارکرده ی اصفهان همراه بود! همان طور که در سال جاری هیچ کدام از نمایشگاه های خودروی کشور مانند مشهد، تهران، شیراز، اراک و… نتوانستند بازدیدکنندگانی مانند سال های گذشته را به سمت خود بکشانند، نمایشگاه خودروی اصفهان ۹۷ هم با این مشکل رو به رو شده بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8


پایگاه خبری اسب بخار
عکس ها: عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.