گردهمایی سدان سواری به سبک نیسان

همایش سدان سواری به سبک نیسان
صبح روز جمعه در پارکینگ شماره ۳ آبشار تهران، گردهمایی ماکسیما سواران و تینا سواران برگزار شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در این گردهمایی حدود ۱۰۰ خودرو ماکسیما و تینا شرکت داشتند که اغلب این خودرو ها استاندارد بوده و فاقد هرگونه دست‌کاری بودند. اما در این میان خودروهایی هم حضور داشتند که هم از نظر فنی و هم از نظر ظاهری بر روی آن ها تغییراتی ایجاد شده بود. بیشتر این تغییرات بر روی چراغ ها، ارتفاع خودرو، رینگ ها و سیستم صوتی خودرو صورت گرفته بود.
در این گردهمایی تعدادی از خودروها را به صورت عبارت “۵۰K” به مناسبت ۵۰ هزار نفری شدن پیج اینستاگرام ماکسیما سواران چیده و به عکس برداری هوایی از این خودرو ها مشغول شدند.
در این میان، یک خودرو خاص هم به چشم می‌خورد و آن خودرویی نبود جز اینفینیتی i35! اینفینیتی i35 همان نیسان ماکسیما است،اما با پیشرانه قوی‌تر و امکانات بیشتر. اینفینیتی i35 به پیشرانه ۶ سیلندر ۳۵۰۰ سی سی مجهز است. از امکانات رفاهی این خودرو به آفتابگیر برقی راننده، سانروف، گرم کن صندلی های جلو و عقب، پرده برقی عقب، حافظه ی صندلی، تریم داخلی چرم و ساعت آنالوگ روی داشبود اشاره کرد.


باید اشاره کرد که در شرایط فعلی برخی افراد نیسان ماکسیمای پارس خودرویی خود را به اینفینیتی i35 تبدیل می کنند و پیدا کردن نمونه ی واقعی چون خودروی نام برده، کار سختی است. حتی برخی افراد بعد از سوزاندن موتور سه لیتری ۶ سیلندر ماکسیما، با خرید پیشرانه های کارکرده ۳٫۵ لیتری ۶ سیلندر در امارات، آن را به ایران می آورند و طبق قانون (امکان تغییر موتور در صورت داشتن حجم متفاوت از نسخه ی استاندارد، اما تعداد سیلندر برابر با نمونه ی اصلی بلا مانع است ) قدرت ماکسیمای خود را افزایش می دهند. نمونه های خاص وارده شده از اتاق نیسان ماکسیما با نشان اینفینیتی و پیشرانه ی ۳٫۵ لیتری، بیشتر به سال ها پیش باز می گردد که برخی افراد با مجوزهای خاص و یا تامین خودرو برای سفارت خانه ها و ارگان ها، این خودروی قوی را به کشور وارد می کردند.
شما مخاطبان اسب بخار می توانید برای تماشای ویدیوی تست و بررسی نیسان ماکسیما و تینا بر روی لینک کلیک کنید.

عرفان حمیدی
پایگاه خبری اسب بخار

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.