کمتر از ۱۸ ساعت تا پایان نظرسنجی بهترین خودروهای ۹۷

نظرسنجی بهترین های ۹۷
فردا (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) راس ساعت ۱۲ ظهر نظرسنجی بهترین خودروهای ۹۷ به پایان می رسد و نتایج نهایی آن در ویژه برنامه ی نوروزی اسب بخار اعلام خواهد شد.

مدیران 777 مدیران 777

در حال حاضر بیش از ۱۴ هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کرده اند و حدود ۸۰ هزار رای نیز در ۱۰ بخش رقابتی ثبت گردیده است. در روزهای گذشته شاهد آن بودیم که هر روز تغییرات جالبی در رتبه بندی خودروها اتفاق می افتاد و نکته ی جالبتر این است که در کمتر از ۱۸ ساعت تا پایان نظرسنجی بهترین های ۹۷، همچنان این تغییرات در جایگاه خودروهای حاضر وجود دارد. برخی خودروها به خاطر کمتر از ۵۰ رای جایگاه پایینتری نسبت به رقبای دیگر دارند و برخی دیگر نیز با اختلاف فاصله ی خود را با محصولات دیگر حفظ کرده اند.
یکی از حواشی این نظرسنجی، ارسال پیام هایی از گروه های خودرویی مختلف بود که نکاتی را در خصوص تخلف در آرا و یا مهندسی شدن این نظرسنجی بیان می کردند. با توجه به سوابق این نظرسنجی ها و خودروهای رای آورده شده، مشخص است که هیچ شرکتی اقدامی برای مهندسی شدن این نظرسنجی عمومی نداشته است. اما پیگیری برخی مخاطبان اسب بخار به همراه بررسی تیم پشتیبان فنی این وبسایت، نشان می دهد که برخی گروه ها و کلوپ های خودرویی در این نظرسنجی تخلفاتی از جنس تغییر IP و ثبت چند رای با یک شناسه را انجام داده اند. لذا قرار است که بعد از ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه، برای سومین بار بازبینی آرای ثبت شده توسط IPها نیز صورت پذیرد و تقلب های صورت گرفته از جانب گروه های خودرویی مختلف نیز به عموم مخاطبان اعلام شود.
در اعلام نتایج این نظرسنجی، نه تنها خودروی محبوب گروه های متقلب حذف می شود، بلکه روش تقلب آن ها نیز برای بالا بردن امتیاز این خودروها نیز در فضای اسب بخار رسانه ای می شود. در صورت تایید تیم پشتیبان فنی اسب بخار برای موضوع تقلب در نظرسنجی بهترین خودروهای ۹۷، اطلاع رسانی لازم به مخاطبان انجام خواهد شد. در حال حاضر ۴ گروه خودرویی مشکوک به تقلب در این نظرسنجی هستند و جالب هم این است که خودروهای چینی مشکوک به تقلب و تغییر مداوم IP هستند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8


شما مخاطبان اسب بخار می توانید برای ارتقای امتیاز خودروی مورد علاقه تان با کلیک بر روی لینک نظرسنجی بهترین های ۹۷، خودروی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.