کراس اوور جدید دانگ فنگ معرفی شد + تصاویر

دانگ فنگ E3 EVR
در حالی که اکثر مشتریان ایرانی نشان «دانگ فنگ» را تنها با هاچ بک کراس «اچ ۳۰ کراس» می شناسند، این خودروساز چینی کراس اوور جدیدی را به بازار جهانی معرفی کرده که قابلیت های رقابتی بسیاری دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

دانگ فنگ E3 که به عنوان کراس اوور برقی این نشان چینی شناخته می شد، به تازگی در نمونه E3 EVR معرفی شده که به مراتب کاربردی تر از نمونه قبلی است. در این خودرو از فناوری متمایزی در بحث محصولات هیبریدی استفاده شده و باطن یک خودروی برقی با اضافه شدن یک پیشرانه بنزینی مولد برق، حفظ گردیده است.
دانگ فنگ E3 EVR می تواند با هر بار شارژ کامل باتری ها ۱۰۰ کیلومتر مسافت را بپیماید. همچنین پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو ۱۶۱ اسب بخار این خودرو در جایگاه یک ژنراتور و مولد برق در این کراس اوور نصب شده و تنها وظیفه شارژ باتری ها را دارد. لذا می تواند بسیاری از بخش های این خودرو و سبک فعالیت این محصول دانگ فنگ را مانند میتسوبیشی اوتلندر PHEV و ب ام و i3 اِکستِندِد دانست و حتی بدون نیاز به شارژ باتری ها با برق خانگی، از E3 EVR مانند یک خودروی بنزینی استفاده نمود. این کراس اوور هیبریدی و برقی دانگ فنگ، قابلیت بازیابی انرژی و شتاب منفی را از چرخ ها دارد و از سویی توان را به چهار چرخ خودرو منتقل می کند.
دانگ فنگ E3 EVR
دانگ فنگ E3 EVR در نمونه های مختلفی عرضه می شود و قیمتی در بازه ۱۲۰ تا ۱۷۰ هزار یوان (حدود ۲۱۸ تا ۳۰۹ میلیون تومان) دارد. این خودرو در نمونه فول آپشن به امکاناتی نظیر ترمز پارک برقی، ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سنسور نور، اتوهلد، تنظیم حالت رانندگی، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار خطی، رادار نقطه کور، گرمکن صندلی های جلو، نمایشگر لمسی، فرمان کمکی برقی، سقف پانورامیک، استارت دکمه ای، کامپیوتر سفر، سیستم تهویه اتوماتیک، کروز کنترل، کنترل حرکت در سراشیبی و… مجهز است.


پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.