پژو ۲۰۷i صندوق دار اتوماتیک با قیمت نجومی در بازار آزاد

آشنایی با نسخه نهایی پژو 207i سدان + ویدیو
تنها یک روز بعد از اعلام قیمت قطعی پژو ۲۰۷i صندوق دار اتوماتیک و ارسال دعوتنامه های تحویل خرداد ۹۷، دلالان در بازار آزاد قیمت های نجومی را برای این سدان اقتصادی انتخاب کردند.

مدیران 777 مدیران 777

پژو ۲۰۷i صندوق دار اتوماتیک که طبق محاسبه بر اساس قواعد جدید ایران خودرو، بهای ۱۰۴ میلیون تومان را دارد، با در نظر گیری تخفیف ۱۵ میلیون تومانی و سود مشارکت و تاخیر، با قیمتی حدود ۸۵ میلیون تومان در اختیار خریداران قرار می گیرد. پیش بینی می شود از ۱۵ روز آینده تحویل این خودرو نیز به مشتریان آغاز شود. حال برخی دلالان برای این خودروی اتوماتیک و سدان، قیمتی فراتر از ۱۴۰ میلیون تومان را اعلام می کنند. خودرویی که قرار است از دو هفته ی آینده به خیابان ها بیاید، گویا باید سود بیش از ۶۰ درصد را برای دلالان داشته باشد. برخی دلالان هم که به قیمت ۱۴۰ میلیون تومان راضی نمی شوند، بهای فراتر از ۱۵۰ میلیون تومان را برای پژو ۲۰۷i صندوق دار اتوماتیک انتخاب کرده اند.
بدیهی است که نهادهای نظارتی می توانند با پیگیری آگهی های منتشر شده در فضای مجازی، برخورد لازم را با دلالان و بر هم زنندگان نظم بازار داشته باشند.
قطعا اگر مشتریان توجهی به قیمت نجومی پژو ۲۰۷i صندوق دار در بازار آزاد نداشته باشند، دلال ها مجبور به کاهش قیمت این خودرو خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

برای آشنایی با مشخصات پژو ۲۰۷i صندوق دار اتوماتیک می توانید ویدیوی آن را با کلیک بر روی لینک تماشا کنید.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.