نمونه خاص ب ام و i8 رونمایی شد

ب ام و i8 سوفیستو
کمپانی ب ام و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۹، نمونه ای خاص و سفارشی از i8 را معرفی کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

ب ام و i8 نسخه Ultimate Sophisto، خودرویی است اسپرت و هیبریدی که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت نگاه های زیادی را به سمت غرفه ب ام و کشانده است. با اینکه i8 محصولی جدید در کمپانی ب ام و به حساب نمی آید، اما ساخت تنها ۲۰۰ دستگاه از «i8 سوفیستو»، باعث شده تا این سوپر اسپرت هیبریدی در جمع خودروهای خاص و محدود نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹ قرار بگیرد.
این نمونه از ب ام و i8 از نظر فنی نسبت به سایر نمونه ها تفاوتی ندارد و تنها در بحث ظاهری متفاوت است. با نگاهی به i8 سوفیستو، مشخص است که دیگر از خبری از خطوط آبی بر روی بدنه و رینگ نیست و رنگ مسی جای رنگ آبی را تزیینات این خودرو گرفته است. همچنین کابین خودرو با رنگ قهوه ای سوخته و نارنجی تزیین شده و وجود چرم های سفارشی، حس لوکس تری را در i8 سوفیستو ایجاد کرده است. در کنار صندلی راننده و بر روی کنسول میانی، Ultimate Sophisto Edition حل شده و شماره ساخت خودروها نیز (از ۱ تا ۲۰۰) در زیر این نوشته قرار دارد.
ب ام و i8 سوفیستو
ب ام و i8 سوفیستو به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو ۳ سیلندر مجهز است که در ترکیب با سامانه برقی، قدرت ۳۶۹ اسب بخار را با گشتاور ۵۷۰ نیوتن متر به چهار چرخ خودرو منتقل می کند. شتاب i8 در اکثر نمونه های استاندارد ۴٫۴ ثانیه برای رسیدن از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت اعلام می شود.


شما مخاطبان اسب بخار می توانید برای آشنایی بیشتر با این خودرو، ویدیوی معرفی ب ام و i8 را با کلیک بر روی لینک تماشا نمایید.


پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Auto Home

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.