نتیجه ی نظرسنجی محبوبترین خودروی ملی

کدام خودروی ملی در میان مردم محبوب تر است؟
در روزهای گذشته پایگاه خبری اسب بخار مطلبی را در قالب نظرسنجی منتشر کرد تا بدانیم محبوبترین خودروی ملی از نگاه مخاطبان کدام است؟

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در این مطلب که ۹ خودروی ملی معرفی شده بود، بعد از ۱۰ روز نظرسنجی مشخص گردید که دنا پلاس با کسب ۴۸ درصد آرا، به عنوان محبوبترین خودروی ملی شناخته می شود. اما نکته جالب این بود که دوم خودروی محبوب ملی، محصولی است که هنوز به خیابان ها نیامده و تنها مردم از طریق رسانه ها و بازدید نمایشگاهی توانسته اند با آن آشنا شوند. رهام که سدان ملی سایپا شناخته می شود، با ۲۸ درصد آرا در جایگاه دوم این جدول قرار دارد. همچنین خانواده سمند هم با کسب ۶ درصد آرا در جایگاه سوم قرار گرفته است. دنا نیز با تنها کمی اختلاف در رده ی چهار قرار دارد. سورن، رانا، ساینا، کوییک و تیبا نیز به ترتیب در جایگاه پنجم تا نهم حضور دارند.

اما نکته ی جالب این نظرسنجی، میزان محبوبیت دنا پلاس است. این خودرو که در بازار کشور تا حدی موفق ظاهر شده است، به تنهایی توانسته تا از جمع تمام محصولات سایپا بیشتر رای برای خود جمع کند.
پیش از این اعلام شده بود که با توجه به نیاز سنجی های ایران خودرو، دنا پلاس توانست نظر مشتریان ایرانی را برای خرید یک سدان اقتصادی جلب کند و از طرفی با توجه به استقبال جوانان، حضور این خودروی ملی در فضای مجازی به شکل گسترده دیده می شود و همان طور که مشخص است، دنا پلاس در نسخه های عادی و توربو هواداران زیادی دارد.

لازم به ذکر است در این نظر سنجی، بیش از سه هزار و ۵۰۰ رای جمع شده است.

شما مخاطبان اسب بخار می توانید برای آشنایی ویدیویی با خودروهایی چون دنا پلاس، سایپا رهام، سورن توربو، کوییک و دنا بر روی لینک ها کلیک کنید.
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.