مسابقه‌ی درگ دیوانه‌وار + ویدیو

مسابقه‌ی درگی دیوانه‌وار + ویدیو
مجله‌ی خودرویی Motor Trend به خاطر مسابقات درگ دیوانه‌وارش که خودروهای سریع را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد تا علم را به چالش بکشد و بازدیدهای متعدد در YouTube برایش به همراه داشته باشد، مشهور است. این نشریه تعدادی از آخرین سوپر خودروها را در محوطه‌ی فرودگاهی در کنار هم به خط می‌کند تا مسابقه‌ی درگی در مسیری به طول یک چهارم مایل را برگزار کنند.

مدیران 777 مدیران 777

امسال این مسابقه از دوازده شرکت کننده تشکیل شده است که به شرح ذیل هستند:
-مک‌لارن ۷۲۰S مدل ۲۰۱۸
-پورشه ۹۱۱ GT2 RS مدل ۲۰۱۸
-لامبورگینی هوراکان Performante مدل ۲۰۱۸
-شورولت کوروت ZR1 مدل ۲۰۱۹
-بی ام و M5 مدل ۲۰۱۸
-استون مارتین Vantage مدل ۲۰۱۹
-آلفا رومئو Stelvio Q4 Quadrifoglio مدل ۲۰۱۸
-آئودی TT RS مدل ۲۰۱۸
-دوج چلنجر RT Scat Pack 1320 مدل ۲۰۱۹
-فورد موستانگ GT مدل ۲۰۱۸
-کیا استینگر GT مدل ۲۰۱۸
-هوندا سیویک Type-R مدل ۲۰۱۸
این بازه از سیویک ۳۰۶ اسب بخاری و کوروت ۷۵۵ اسب بخاری تشکیل شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در هر حال، با اینکه کوروت بیشترین اسب بخار قدرت را دارد این خودرو سریعترین در میدان مسابقه نبود. لیست بالا در واقع بر حسب سریعترین خودروها طبقه بندی شده است. مک‌لارن ۷۲۰S با زمان ۱۰.۱ ثانیه و سرعت ۱۴۱.۵ مایل بر ساعت سریعترین خودروی این درگ محسوب می‌شود. در جایگاه دوم پورشه ۹۱۱ GT2 RS با زمان ۱۰.۳ ثانیه و سرعت ۱۳۹.۳ مایل بر ساعت قرار می‌گیرد و جایگاه سوم با زمان ۱۰.۴ ثانیه و سرعت ۱۳۴.۵ مایل بر ساعت به لامبورگینی هوراکان Performante تعلق می‌گیرد.
آلفا رومئو Stelvio اولین شاسی بلندی است که در مسابقه درگ Motor Trend زمان ۱۱.۸ و سرعت ۱۱۶.۱ مایل بر ساعت را به ثبت رسانده و در این مسابقه جایگاه هفتم را از آن خود کرده است که برای یک کشنده‌ی خانوادگی بسیار چشمگیر محسوب می‌شود.
این ویدئو بدون شک بسیار جذاب و دیدنی است، با خودروهایی که مانند موشک در مسیر شلیک می‌شوند. پس به نوشته‌های ما توجه نکنید و با چشمان خود ببینید. ارزش این زمان را دارد.

سیاوش مرادی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.