قیمت جدید برای هاوال H2

تحویل سری اول هاوال H2 به مشتریان از سوی بهمن موتور
در تاریخ ۹ دی ۱۳۹۷ طی نامه نگاری سازمان حمایت با وزارت صمت، اعلام شده که استعلام قیمت محصولات شرکت بهمن موتور در دوره های مختلف انجام شده و گویا هاوال H2 در مهر سال جاری قیمت مصوب جدیدی را داشته است.

مدیران 777 مدیران 777

بر اساس این نامه، بهای جدید هاوال H2 توسط شرکت بهمن موتور ۱۶۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده و گویا تا به امروز مشتری این کراس اوور چینی را با این قیمت تحویل نگرفته است. با نگاهی به جدول موجود در نامه می بینیم که تا حد زیادی قیمت های اعلام شده از جانب سازمان حمایت فراتر از بهای واقعی در زمان قید شده است و هنوز مشخص نیست که این عدم تطبیق این نامه ی رسمی با واقعیت های بازار خودرو به چه علت است؟
با نگاهی به قیمت فاو بسترن B30، می بینید که قیمت رسمی اعلام شده در ماه های مختلف، تطبیقی با قیمت رسمی دعوتنامه ها ندارند و از سویی بهای هاوال H2 در فروردین ماه هم اعلام شده که هم مبلغ آن و هم زمان در نظر گرفته شده برای این قیمت عجیب است!
گویا به تازگی سازمان حمایت از مصرف کننده هم به نتیجه ای مشابه به صحبت های مدیران بهمن موتور رسیده و مشخص گردیده که این شرکت به خاطر مشکلات تحریم نمی تواند به تمام تعهدات خود پاسخ دهد. همچنین سازمان حمایت گفته که برنامه دارد تا حقوق مشتریان هاوال H2 ضایع نشود و آن ها نیز در این میان ضرر نکنند. اما اطلاعیه روز گذشته شرکت بهمن موتور نسبت به پیشنهادهای آن قبل از اعتراض های مردمی آنچنان تغییر نکرده و هنوز مشخص نیست که سازمان حمایت چه تدابیری را برای جلوگیری از ضرر و زیان مشتریان هاوال H2 اندیشیده است؟
قیمت جدید برای هاوال H2

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8


شما مخاطبان اسب بخار می توانید برای تماشای ویدیوی تست و بررسی هاوال H2 و شتاب آن بر روی لینک ها کلیک نمایید.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.