قطار افزایش قیمت ها چه زمانی به پژو ۲۰۰۸ می رسد؟

طرح تبدیل و شرایط تحویل خودرو به مشتریان ایران خودرو اعلام شد
بر اساس گزارش های مختلف، مشخص است که ایران خودرو برنامه دارد تا به صورت بخش بخش قیمت محصولات خود را افزایش دهد و با این کار تا حد زیادی حواشی اطراف خود را کاهش دهد.

مدیران 777 مدیران 777

در حال حاضر سوزوکی گرندویتارا، دانگ فنگ H30 کراس، دانگ فنگ S30، هایما S5، پژو پارس اتوماتیک، دنا، دنا پلاس و… به صورت رسمی با افزایش قیمت رو به رو شده و از برخی منابع گفته شده که در روزهای آتی افزایش قیمت سایر خودروها نیز اعلام می شود. در شرایط فعلی بسیاری از دارندگان حواله های خودروهای مختلف که تاخیرهای چند ماهه را تجربه می کنند، نگران آن هستند که با اعلام افزایش قیمت های جدید مجبور به پرداخت مابه التفاوت شوند. اما از سویی اعلام می شود که خودروسازان باید با توجه به تاخیرهای پیش آمده، خودروها را با قیمت قدیم در اختیار مصرف کنندگان بگذارند.
حال با توجه به اعلام قیمت سیتروئن C3 از جانب سایپا سیتروئن، احتمال دارد که پژو ۲۰۰۸ هم با بهایی مشابه به آن در آینده ی نزدیک قیمت گذاری شود. البته که پژو ۲۰۰۸ داخلی سازی بیشتری از سیتروئن C3 دارد و برخی می گویند که باید با عدد کمتر از برادر سایپایی خود ارزش گذاری شود. با این حال شنیده ها حاکی از آن است که این کراس اوور فرانسوی مونتاژی در آینده ی نزدیک قیمتی حدود ۲۰۰ تا ۲۳۰ میلیون تومان را در کارخانه به خود اختصاص می دهد. البته که برخی می گویند برای کنترل شرایط روانی، احتمال دارد که ایران خودرو در مرحله ی اول افزایش قیمت ۲۰۰۸، قیمتی کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان را برای آن اعلام کند.
با توجه به شرایط فعلی، به احتمال زیاد افزایش قیمت پژو ۲۰۰۸ بعد از نمایشگاه خودروی تهران اتفاق می افتد تا حواشی حضور ایکاپ در این نمایشگاه کمتر شود. اگر در نظر بگیریم که قیمت این خودرو در کارخانه فراتر از ۲۰۰ میلیون تومان برود، دور از ذهن نیست که در بازار شب عید، دلالان قیمتی فراتر از ۲۴۰ میلیون تومان را برای ۲۰۰۸ در بازار آزاد تعیین کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8


شما مخاطبان اسب بخار می توانید با کلیک بر روی لینک، ویدیوی تست و بررسی پژو ۲۰۰۸ را تماشا نمایید.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.