فیس لیفت ام وی ام ۳۱۵ دیده شد + تصاویر

ام وی ام 315 فیس لیفت
بر اساس تصاویر ارسالی از جانب مخاطبان «اسب بخار» و عکس های منتشر شده در فضای مجازی، مشخص است که فیس لیفتی برای ام وی ام ۳۱۵ مدیران خودرو انجام شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

با اینکه تصاویر ارسالی کیفیت کافی را ندارند، اما می توان نشان MVM و نام ۳۱۵ را بر روی آن دید. سپر جلو و عقب، گرافیک چراغ ها، طرح داشبورد، جلو پنجره و برخی بخش های دیگر ام وی ام ۳۱۵ نیز دستخوش تغییر و فیس لیفت شده اند و بر اساس تصاویر، امکاناتی نظیر چراغ روشنایی روز به این هاچبک اقتصادی اضافه شده است.
تصویر نه چندان واضح از داشبورد ام وی ام ۳۱۵ فیس لیفت این را به ما می گوید که نمونه ساده و اقتصادی تر داشبورد X22 بر روی این هاچبک نیز نصب شده است. البته در تصویر سیستم صوتی بسیار ساده ای برای ۳۱۵ جدید دیده می شود که به احتمال زیاد در زمان تولید، نمایشگر لمسی نیز با قابلیت های پخش USB، اتصال به تلفن همراه، بلوتوث و نمایش دوربین عقب نیز به آن اضافه خواهد شد.
ام وی ام 315 فیس لیفت
از اواخر سال ۱۳۹۶ مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو پروژه عرضه نسخه جدید ام وی ام ۳۱۵ را آغاز کردند. اما خروج آمریکا از برجام و برقراری تحریم های ظالمانه علیه صنایع ایران باعث شد تا همکاری مدیران خودرو و کمپانی چری با مشکلاتی مواجه شود. حال بعد از مدت ها معلوم شد که فیس لیفت مورد نظر مدیران خودرو برای ۳۱۵، به این شکل خواهد بود. ام وی ام ۳۱۵ که در برخی بازارهای دیگر با نام A13 و Fulwin2 شناخته می شود، قرار است که برای اولین بار با این فیس لیفت در بازار ایران عرضه شود. پیش از تحریم ها عنوان می شد که علاوه بر تغییرات ظاهری در ام وی ام ۳۱۵، قرار است تا پیشرانه آن کمی بروز رسانی نرم افزاری را تجربه کند و از سویی جعبه دنده اتوماتیک ام وی ام X22 نیز به این خودرو اضافه شود. در صورت عرضه ام وی ام ۳۱۵ فیس لیفت با جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک، می توان احتمال داد که بازار رقابت میان پژو ۲۰۷i و این هاچبک اقتصادی چینی بیشتر از گذشته داغ شود.
ام وی ام 315 فیس لیفت
البته برخی می گویند که ام وی ام ۳۱۵ فیس لیفت حاضر در تصاویر، خودروی جدیدی در کارخانه مدیران خودرو نیست و هنوز تکلیف این پروژه مشخص نشده است. زیرا مدیران خودرو آنچنان به داخلی سازی محصولات چری ورود نکرده و مانند اکثر خودروسازان خصوصی، جهت ساخت محصولات چینی نیاز به تامین عمده قطعات منفصله از چین دارد. حال با توجه به صحبت های منابع خبری و حقوقی در روزهای گذشته، گویا قرار است که در صورت عدم رفع مشکل خودروسازان فعال در استان کرمان تا چند هفته دیگر به طور کامل تعطیل شوند. شرکت مدیران خودرو نیز جز خودروسازان بخش خصوصی است که تولیداتش را در کارخانه ای واقع در منطقه ویژه ارگ جدید بم انجام می دهد. آغاز تحریم ها باعث شد تا در ماه های پایانی سال ۹۷، کارخانه مدیران خودرو به طور کامل تعطیل باشد و حتی در سال جاری نیز به صورت نیمه تعطیل فعالیت کند. مدیران خودرو جز خودروسازان بخش خصوصی است که با آغاز تحریم های آمریکا بیشترین تعدیل نیرو را در دفاتر و کارخانه خود داشته است. حال باید ببینیم که واکنش مدیران این خودروساز بخش خصوصی به حواشی این چند روز چیست و آیا برنامه دارد تا محصولات جدید در حال تستش را به خط تولید بیاورد؟ آیا احتمال دارد که پروژه خودروهایی چون چری تیگو ۸ و ام وی ام ۳۱۵ فیس لیفت مانند پروژه تولید ام وی ام X55 متوقف شود؟

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.