فوری/ بهای مصوب پژو ۲۰۷i صندوقدار از جانب سازمان حمایت به ایران خودرو ابلاغ شد

فوری/ بهای مصوب پژو 207i صندوقدار از جانب سازمان حمایت به ایران خودرو ابلاغ شد
بالاخره بعد از چند هفته حواشی برای قیمت مصوب پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان جمع بهای تمام شده ی این خودروی جدید را به گروه صنعتی ایران خودرو ابلاغ نمود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

شرکت ایران خودرو قیمت مصوب پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک را برای مشتریان ۱۰۴ میلیون تومان اعلام کرده و این مسئله باعث شده تا اکثر ثبت نام کنندگان، نسبت به نحوه ی قیمت گذاری این خودرو اعتراض داشته باشند. بهای بیش از ۱۰۰ میلیون تومان برای ۲۰۷i صندوقدار و از طرفی تفاوت حدود ۵۰ میلیون تومان با نسخه ی هاچبک، باعث شد تا تجمع های اعتراضی مختلفی از سوی مشتریان این خودرو در مقابل وزارت صمت، سازمان حمایت و شرکت ایران خودرو برگزار شود.
حال به تازگی نامه ای در اختیار پایگاه خبری اسب بخار قرار گرفته است که بهای تمام شده ی پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک نیز در آن به ایران خودرو از جانب سازمان حمایت اعلام شده است. جمع بهای تمام شده ی این خودرو برای ایران خودرو ۶۳ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۳۱۷٫۵ تومان در نظر گرفته شده و سازمان حمایت متذکر شده که این شرکت، با رعایت سود منطقی و قانونی قیمت گذاری نهایی این خودرو را انجام دهد.
توجه داشته باشید که قیمت اعلام شده، بهای تمام شده ی پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک برای ایران خودرو است و این شرکت باید مبالغی چون سود خود، هزینه ی مالیات ارزش بر افزوده، عوارض های مختلف، هزینه ی بیمه و… را به خودرو اضافه کند. با توجه به محدوده ی ضرایب ممکن و موثر بر بهای ۶۳ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۳۱۷٫۵ تومان، احتمال دارد که در روزهای آتی قیمتی حدود ۷۵ تا ۸۰ میلیون تومان برای پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک از جانب ایران خودرو تعیین شود.

فوری/ بهای مصوب پژو 207i صندوقدار از جانب سازمان حمایت به ایران خودرو ابلاغ شد

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.