فهرست رسمی قیمت محصولات ایران خودرو منتشر شد-آبان ۱۳۹۷

تغییر امکانات پژو پارس، دنا، پژو 207i، سورن و H30 کراس از جانب ایران خودرو
گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی فهرست رسمی قیمت محصولات خود را برای آبان ۱۳۹۷ منتشر کرده است. طبق این فهرست قیمت، نامی از خودروهای رنو، ایکاپ (پژو ۲۰۰۸، ۵۰۸ و ۳۰۱) و سوزوکی دیده نمی شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بر اساس آخرین فهرست اعلام شده از جانب واحد فروش و بازاریابی ایران خودرو، هنوز هیچ افزایش قیمتی برای محصولات این شرکت اتفاق نیافتاده و مشتریانی که باید خودروی مورد نظر را در این ماه از ایران خودرو تحویل بگیرند، می توانند با قیمتی مشابه به ماه های گذشته فرایند تکمیل وجه را انجام دهند.
اما نکته قابل توجه اینجاست که فرایند تحویل خودرو از جانب ایران خودرو همچنان کند انجام می شود و بعد از ماه ها تاخیر، بسیاری از مشتریان این شرکت به خودروهای خود نرسیده اند. همچنین با اینکه چند ماهی است تولید پژو ۲۰۷i صندوقدار، رنو تندر۹۰ پلاس، سوزوکی گرندویتارا و پژو ۲۰۰۸ انجام می شود، اما ایران خودرو ترجیح می دهد که فعلا قیمتی را برای این محصولاتش اعلام نکند. برای همین برخی احتمال می دهند که فرایند تحویل این سه خودرو در ماه جاری با مشکلاتی مشابه به ماه های گذشته ادامه داشته باشد. در حال حاضر بحث کسری قطعه از مسائلی است که بسیاری از خودروسازان کشور را با مشکل رو به رو کرده و برخی هم این صحبت ها را بهانه ای منطقه ای برای کارخانه های خودروسازی می دانند تا بتوانند در آینده ی نزدیک قیمت محصولات خود را با فشار قطعه سازان و تامین کنندگان افزایش دهند.
فهرست رسمی قیمت محصولات ایران خودرو منتشر شد-آبان 1397

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.