فرایند شماره گذاری کوپا T210 سرعت گرفت

فرایند شماره گذاری کوپا T210 سرعت گرفت
شهر خودرو که با همکاری ریگان خودرو، تحویل عمده ی کوپا T210 را آغاز کرده است، روز گذشته فرایند شماره گذاری این کراس اوور چینی را سرعت بخشید و برای همین می تواند انتظار داشت که از روزهای جاری تعداد نسخه های پلاک شده ی این خودرو در خیابان ها بیشتر شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

فرایند شماره گذاری و تحویل گسترده ی کوپا T210 از چند روز پیش در شهر خودرو آغاز شده و بالاخره بعد از چند ماه موانع تخصیص پلاک ملی برای این کراس اوور بر طرف شده است. این خودرو در سه تیپ وارد بازار کشور شده و نسخه فول آپشن آن گاهی قیمت ۴۰۰ میلیون تومان را در نمایشگاه ها دارد. کوپا T210 اولین محصول مونتاژی ریگان خودرو به حساب می آید. این خودرو به عنوان کراس اوور لوکس تک دیفرانسیل وارد خط تولید این شرکت شده و مسئولیت فروش، خدمات پس از فروش و… T210 بر عهده ی شهر خودرو است.
فرایند شماره گذاری کوپا T210 سرعت گرفت
کوپا T210 به پیشرانه ی ۱٫۵ لیتری توربو ۱۵۰ اسب بخار و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است. جعبه دنده ی ۶ سرعته ی اتوماتیک این خودرو توان آن را به چرخ های جلو می رساند. در نسخه ی فلگشیپ T210 امکاناتی نظیر شش کیسه ی هوای ۱۰ نقطه ای، تریم داخلی چرم، سقف پانارومیک، صفحه آمپر تمام دیجیتال، صندلی برقی جلو، گرمکن صندلی های جلو، تنظیم صندلی شاگرد از عقب، درب صندوق برقی، سنسور نور و باران، کروزکنترل، کالیبراسیون اتوماتیک چراغ های جلو، تنظیم حالت رانندگی و قابلیت شخصی سازی خودرو، چراغشوی، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار خطی و نقطه کور، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، آینه ی حساس به نور، شارژ بدون سیم تلفن همراه، سامانه ی PM2.5، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سیستم کنترل پایداری الکتریکی و… وجود دارد.


با آغاز شماره گذاری کوپا T210، به تازگی تصاویری از JMC S350 هم در فضای مجازی منتشر شده که گویا با پلاک گذر موقت در شهر خودرو تردد دارد. لذا احتمال داده می شود که در آینده ی نزدیک، این خودروی دو دیفرانسیل نیز به جمع محصولات ریگان خودرو و شهر خودرو اضافه شود.


گالری تصاویر JMC S350

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.