عملکرد عالی فورد برانکو اسپرت در آفرود + ویدیو

عملکرد عالی فورد برانکو اسپرت در آفرود

پس از معرفی نسل جدید «فورد برانکو»، اکنون این خودرو اولین آزمایش های آفرودی خود را پشت سر گذاشته است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

با معرفی نسخه جدید فورد برانکو پس از ۲۴ سال، بسیاری از علاقه مندان انتظار دیدن عملکرد این خودرو در مسیرهای آفرودی را می کشیدند. اکنون شرکت فورد برای اثبات قابلیت های فنی برانکوی اسپرت در آفرود، این خودرو را در مسیرهای صعب العبور دره Moab در یوتا آزمایش کرده است.

عملکرد عالی فورد برانکو اسپرت در آفرود

فورد برانکوی اسپرت به عنوان یک شاسی بلند اقتصادی و کم مصرف با بهره مندی از شاسی Unibody، در این آزمایش های جاده ای به خوبی توانایی های خود را نشان داد. منطقه Moab در یوتا جایی است که اکثر آفرودسوارها برای آزمایش خودرو و مهارت رانندگی خود به آن سفر می کنند. اکنون در جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی شرکت فورد به منظور نشان دادن توانایی برانکوی اسپرت، تریم های مختلف این خودرو مورد آزمایش قرار گرفته اند.

عملکرد عالی فورد برانکو اسپرت در آفرود

در ابتدا، اکثر مردم تصور می کردند که برانکو اسپرت قابلیت های آفرودی چندانی ندارد و نمی تواند در مسیرهای خارج جاده ای عملکرد مناسبی را از خود نشان دهد، اما با مشاهده ویدیوی زیر با عملکرد خارق العاده این خودرو مواجه می شویم. با وجود بهره گیری از لاستیک های استاندارد در مدل پایه ای، فورد برانکوی اسپرت به کمک فناوری پیشرفته خود و دیفرانسیل قفل دار، به راحتی مسیرهای شیب دار و سنگی را پشت سر می گذارد.

ویژگی های فنی

عملکرد عالی فورد برانکو اسپرت در آفرود

فورد برانکوی اسپرت با دو انتخاب پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر توربو با ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۲۵۶ نیوتن متر گشتاور و موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو با ۲۴۵ اسب بخار قدرت و ۳۷۱ نیوتن متر گشتاور به بازار عرضه می شود. انتقال قدرت نیز توسط جعبه دنده ۸ سرعته خودکار به سیستم دو دیفرانسیل و تمامی چرخ ها صورت می گیرد.

عملکرد عالی فورد برانکو اسپرت در آفرود

 برانکوی اسپرت از حالت های مختلف رانندگی همانند اکو، نرمال، اسپرت، لغزنده و شن بهره می برد. بدین ترتیب، نسخه اقتصادی تر از فورد برانکوی ۲۰۲۱ با تجهیزات قابل قبول برای آفرود عرضه می شود. خریدارانی که به دنبال تجهیزات بیش تر هستند، می توانند تریم بدلندز را سفارش دهند. قیمت فورد برانکوی اسپرت تنها از ۲۸٫۱۵۵ آغاز شده و در بالاترین تریم به ۳۹٫۹۹۵ دلار می رسد.

ارشیا شیخ الاسلامی

پایگاه خبری اسب بخار

منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.