طرح امداد نوروزی سایپا آغاز شد

طرح امداد نوروزی سایپا آغاز شد

مدیران 777 مدیران 777

طرح خدمات و امداد نوروزی سال ۱۳۹۸ گروه خودروسازی سایپا باهدف امدادرسانی به تمام مسافران نوروزی آغاز شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

مراسم افتتاح این طرح باحضور سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، سردار محمدرضا مهماندار فرمانده راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و جمعی از معاونان و مدیران ارشد شرکت‌های گروه سایپا برگزار شد. بنابر تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا قرار است در طرح نوروز ۹۸ و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این گروه، خدمات‌رسانی به تمام خودروهای کشور علاوه بر محصولات سایپا ارائه شود.
با اجرای این سیاست، ضمن اولویت بخشی ارائه خدمات به مشتریان محصولات گروه سایپا، تمام خودروهای موجود در کشور نیز در صورت اعلام یا مشاهده امدادگران، از خدمات طرح امداد نوروزی سایپا بهره‌مند خواهند شد. طرح امداد و خدمات نوروز ۹۸ گروه سایپا با شعار “#همراه_خودروت_هستیم” از روز ۲۵ اسفندماه ۹۷ تا ۱۶ فروردین ۹۸ در سراسر کشور به اجرا در می‌آید. در این طرح پایگاه‌های امدادی و نمایندگی‌های کشیک گروه خودروسازی سایپا در سرتاسر کشور آماده ارائه خدمات به هموطنان خواهند بود.
طرح امداد نوروزی سایپا آغاز شد


بهزاد پناهی، مدیرعامل سایپایدک در آیین آغاز به کار طرح خدمات و امداد نوروزی ۹۸ گروه سایپا گفت: « وظیفه شبکه خدمات پس از فروش گروه سایپا در ایام نوروز، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان در سفر‌های نوروزی است و تمامی پایگاه ها و واحد‌های امدادی گروه سایپا در جاده‌های سراسر کشور خدمات امدادی به مشتریان ارائه خواهند داد ».
وی افزود: « شبکه خدمات پس از فروش گروه سایپا جهت اجرای مطلوب طرح خدمات و امداد نوروزی۹۸ از ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۱۶ فروردین ۹۸ با تمام توان بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسافران نوروزی ارائه خواهد داد ».
پناهی افزود: « در طرح امداد و خدمات نوروزی ۹۸ گروه سایپا، ۱۱ دفتر منطقه‌ای و ۲۰ انجمن صنفی نمایندگی‌های گروه سایپا در سراسر کشور، وظیفه کنترل و نظارت بر عملکرد نمایندگی‌ها و واحد‌های امدادی را بر عهده دارند و بیش از هزار و ۷۰۰ امدادگر در طول طرح مشغول خدمات رسانی به مشتریان و امدادخواهان خواهند بود.
طرح امداد نوروزی سایپا آغاز شد
مدیرعامل سایپایدک اعلام کرد: مالکان خودروهای گروه خودروسازی سایپا در صورت بروز مشکل در حین سفرهای نوروزی، می‌توانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرند و از خدمات امدادی و تعمیرگاهی نمایندگی های کشیک این طرح در ایام نوروز برخوردار شوند.
پناهی گفت: در این طرح به تمامی خودروهایی که نیاز به امداد دارند، خدمات امدادی ارائه خواهد شد، ولی اولویت با خودروهای تولیدی گروه خودروسازی سایپا است.

لازم به ذکر است طرح خدمات و امداد نوروزی ۹۸ گروه خودروسازی سایپا از ۲۵ اسفند ۹۷ آغاز و تا ۱۶ فروردین ۹۸ در تمامی جاده های کشور اجرا می شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.