شرایط فروش اقساطی جک S3 اعلام شد – آذر ۹۷

شرایط فروش اقساطی جک S3 اعلام شد - آذر 97
شرکت کرمان موتور به عنوان شریک تجاری جک چین در ایران، با آغاز آذر ماه ۱۳۹۷ شرایط فروش اقساطی جک S3 را اعلام کرد. این طرح فروش از ۵ آذر ماه در تمام نمایندگی های کرمان موتور اجرا می شود و مشتریان می توانند با مراجعه به نمایندگی های این شرکت مراحل ثبت نام را انجام دهند.

مدیران 777 مدیران 777

در روزهای گذشته کرمان موتور قیمت جدید جک S3 را اعلام کرد و حال می بینیم که بهای رسمی این خودرو برای فروش اقساطی با احتساب عوارض و شرایط جدید ۱۶۱ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. برای خرید این کراس اوور چینی، کرمان موتور ۱۰۰ میلیون تومان پیش پرداخت دریافت می کند و از آن طرف S3 را ظرف یک ماه به دست مشتری می رساند. خریداران این خودرو باید در ۱۸ ماه اقساط خود را پرداخت کنند و می توانند به صورت هر سه ماه یکبار و یا ماهانه این وجه را به شرکت بدهند. مبلغ قسط به ازای هر ماه ۴ میلیون و ۱۴۹ هزار تومان است. در زمان واگذاری خودرو بیمه بدنه برای جک S3 در نظر گرفته می شود و تا پایان دوره ی اقساط سند خودرو در رهن شرکت می ماند.
شرایط فروش اقساطی جک S3 اعلام شد - آذر ۹۷

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

جک S3 از موتور ۱۶۰۰ سی سی چهار سیلندر با استاندارد آلایندگی یورو۵ بهره می برد. این کراس اور شهری مجهز به گیربکس CVT و سیستم فرمان برقی EPS است. از دیگر تجیهزات این خودرو می توان به ایربگ راننده و سرنشین جلو، کنترل فشار باد چرخ ها TPMS ،ABS+EBD، سیستم کنترل پایداری ESC، ترمز کمکی هیدورلیک HBA، سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی HAC، سنسور پارک عقب، سانروف، Daylight، روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو با توجه به نور محیط، چراغ های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل، آینه های جانبی با تنظیم برقی و گرمکن، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، کامپیوتر سفری، تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی چرمی، سیستم پخش MP5، بلوتوث، ورودی AUX و USB، ورودی iPod و ۶ بلندگو اشاره کرد.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.