سوبارو فارستر با فیس لیفت جدید به بازار می آید

سوبارو فارستر

«سوبارو فارستر» یکی از پرفروش ترین محصولات این خودروساز ژاپنی در سال ۲۰۲۰ بوده است. بنابراین عجیب نیست که این کمپانی برای حفظ این محبوبیت، به دنبال به روزرسانی آن باشد. پس از انتشار تصاویر جاسوسی مختلف از نسخه به روزشده «فارستر»، گرافیست های وب سایت “Kolesa” دست به کار شده اند تا اولین رندر از چهره احتمالی فیس لیفت این کراس اوور محبوب را خلق کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

با نگاهی به این رندر، می توان دریافت که فیس لیفت فارستر قرار نیست با تغییرات انقلابی همراه باشد. برای مقایسه، می توان به مستطیلی تر شدن جلوپنجره و پایین تر آمدن محل قرارگیری لوگوی «سوبارو» نسبت به گذشته اشاره کرد. کمی پایین تر، دریچه های ورودی هوا دیده می شوند که بزرگ تر از قبل شده اند. در حالی که، چراغ های مه شکن جلو همچنان در این قسمت قرار دارند، اما هواکش وسط سپر اینک بزرگ تر از قبل است.

در پهلوها، تغییرات کم تری به چشم می خورند. اگرچه ممکن است سوبارو در برخی تریم ها، جزییات تازه ای به بدنه فارستر اضافه کند، اما شکل کلی این نما دست نخورده باقی می ماند. تغییرات قابل اجرا در نمای عقب بسیار محدود اند. سپر عقب طبق آن چیزی که طراحان Kolesa در نظر گرفته اند، محلی برای نصب سراگزوز اسپرت ندارد! البته همین ویژگی باعث شده است نمای عقب یک دست تر به چشم آید! خطوط طراحی درِ پنجم هم اندکی نرم تر شده اند.

سوبارو فارستر

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره تغییرات احتمالی سوبارو در کابین فارستر جدید در دست نیست. آن چه این روزها در دستور کار اکثر خودروسازان قرار دارد، ارتقای سیستم چندرسانه ای خودرو با استفاده از نمایشگرهایی بزرگ تر از قبل است. همچنین پیش بینی می شود که سوبارو دستی هم بر سر کیفیت مواد به کاررفته در کابین بکشد.

تغییرات فنی احتمالی در فارستر جدید هم هرگز فاش نشده اند. انتظار می رود که پیشرانه ای ۲.۵ لیتری و ۴ سیلندر در سینه فارستر جای بگیرد. در حالت ایده آل، سوبارو باید نسخه توربوشارژ از فارستر را با یک پیشرانه ۲.۴ لیتری ۲۶۰ اسب بخاری معرفی کند! با این حال، هیچ سند و مدرکی مبنی بر استفاده از چنین پیشرانه ای بر روی فارستر وجود ندارد. همچنان باید به انتظار معرفی فارستر ارتقایافته در ماه های آتی ۲۰۲۱ بنشینیم. هر چند که احتمالاً فروش این خودرو از نیمه دوم امسال کلید می خورد.

سپهر عظیمی

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.