سریعترین راه دریافت خدمات خودرو در ایام نوروز چیست؟

سریعترین راه دریافت خدمات خودرو در ایام نوروز چیست؟
در ایام نوروز بسیاری از هم وطنان به قصد سفر به شهرهای دیگر از خودروهای شخصیشان استفاده می کنند. افزایش استفاده از این وسیله ی نقلیه در ایام نوروز، باعث می شود که نرخ مواردی چون تصادف، ترافیک و خدمات جاده ای به اوج خود برسد.

مدیران 777 مدیران 777

حال با پیشرفت فناوری و استفاده های گوناگون بخش های مختلف در زمینه ی خودرو، شاهد هستیم که امروز بسیاری از شرکت های خودرویی با ارائه ی اپلیکشین های تلفن همراه، خدمات رسانی به خودروهایشان را آسان کرده اند. چند وقتی است که مشتریان اکثر خودروهای موجود در بازار ایران می توانند به جای شماره گیری و یا مراجعه به مراکز امداد خودروی غیر رسمی، مستقیما از طریق تلفن همراه با شرکت های رسمی خودرویشان در ارتباط باشند و خدمات مناسبتر و در فهرست گارانتی و وارانتی را دریافت کنند.
با این حال، هستند افرادی که بی تفاوت از کنار کاربرد این اپلیکشین ها می گذرند و وقتی در جاده ها با مشکل فنی مواجه می شوند، معمولا مورد سوء استفاده ی سود جویان ناشناس قرار می گیرند. در این محتوا به سراغ یکی از این اپلیکشین ها رفته ایم که جز بیشترین درخواست مالکان خودرو در ایران به حساب می آید. با توجه به تعدد خودروهای ایران خودرو در جاده های کشور، نرم افزار ” ایساکو ” می تواند کارایی قابل توجهی برای مسافران نوروزی داشته باشد. همچنین اپلیکشن شرکت های سایپا و… می تواند کارایی خوبی را در این روزها داشته باشد.
اما با توجه به در دسترس بودن یکی از خودروهای ایران خودرو در گروه اسب بخار، به سراغ بررسی اپلیکشین ایساکو و خدمت جدید آن به نام ” اتوکلیک ” رفته ایم. این خدمت جدید، امکانات مناسبی را در اختیار مشتریان قرار می دهد و آن ها می توانند خدماتی چون تعویض روغن و فیلترها، سرویس های دوره ای و… را در محل مورد نظر استفاده کنند. برخی فکر می کنند که دریافت چنین خدماتی در محل باعث افزایش هزینه ها می شود. برای همین در این ویدیو به سراغ بررسی این مسئله هم رفته ایم و می خواهیم ببنیم که تا چه حد استفاده از خدمات در محل مورد نظر می تواند برای مالکان خودرو به صرفه باشد؟
این خدمات برای خودروهای ایران خودرو توسط خدمت اتوکلیک ارائه می شود و مدت هاست که بسیاری از مالکان سایر خودروهای وارداتی و داخلی با چنین خدماتی نیز سر و کار دارند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.