رولزرویس گوست جدید رونمایی شد + ویدیو

رولزرویس گوست جدید رونمایی شد

پس از انتشار تصاویر و ویدیوهای بسیار، سرانجام، کمپانی «رولزرویس» از آخرین و جدیدترین محصول خود پرده برداشت که در آن نوآوری در طراحی و امکانات جدیدی دیده می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار، اساس شاسی در این خودرو مشابه همان ساختار آلومینیومی منعطفی است که در مدل های «فانتوم» و کالینان دیده می شد. در «گوست» جدید طراحی جدیدی را در قسمت پنجره، رکاب و… می بینیم که ظاهر این خودرو را جذاب تر کرده است. کمپانی تضمین می کند در این خودرو علاوه بر راحتی بیش تر قدرت بیش تر را نیز خواهید داشت.

رولزرویس گوست جدید رونمایی شد

«رولزرویس گوست ۲۰۲۱»، به عنوان یک سوپرلوکس، مجهز به یک پیشرانه ۶٫۷۵ لیتر تویین توربو V12 است که خروجی ۵۶۳ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. با قدرت این پیشرانه گوست جدید در ۴٫۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد و نهایت سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت را خواهد داشت. کمپانی در رابطه با این پیشرانه می گوید که حداکثر گشتاور پیشرانه از دور ۱۶۰۰ دور در دقیقه در دسترس قرار می گیرد و از ورودی هوا در پیشرانه استفاده شده تا از صدای موتور در کابین کاسته شود و این باعث می شود گوست جزو کم سر و صداترین خودروهای جهان قرار گیرد. پیشرانه این خودرو پشت محور جلو قرار گرفته و این باعث می شود تقسیم وزن در این خودرو به خوبی انجام شود. قدرت پیشرانه توسط جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته ZF به تمام چرخ ها منتقل می شود. این سیستم انتقال قدرت به سیستم ماهواره ای رولزرویس متصل است تا با بررسی مسیر، بهینه ترین دنده برای پیچ های پیشِ رو انتخاب شود.

رولزرویس گوست جدید رونمایی شد

یکی دیگر از خصوصیات جذاب و جدید گوست ۲۰۲۱، سیستم تعلیق پیشرفته در این خودروست. این سیستم حاصل آزمایش ها و تحقیقات این کمپانی در ۱۰ سال گذشته است. این سیستم به صورت تطبیق پذیر مسیر را به وسیله دوربین ها بررسی می کند و سیستم تعلیق براساس اسکن مسیر هماهنگ می شود. تمامی سیستم های پیشرانه، ترمز و کنترل پایداری در این خودرو با سیستم تعلیق پیشرفته هماهنگی پیدا می کند تا بهترین عملکرد را در تعلیق این خودرو داشته باشید.

رولزرویس گوست جدید رونمایی شد

ال ای دی های لیزری استفاده شده در چراغ های جدید گوست، شعاع روشنایی آن ها را به ۶۱۰ متر می رساند و ۲۰ ال ای دی دیگر در قسمت پایین جلوپنجره زیبایی خاصی را در این خودرو ایجاد کرده است. در کابین گوست جدید هر آن چه از یک رولزرویس انتظار دارید دیده می شود. از سقف ستاره باران شده تا ال ای دی های زیبا که در داشبورد این خودرو کار شده است. طراحی و نصب این ال ای دی ها که ۱۰۰۰ ساعت زمان می برد، همگی زیبایی و لوکس بودن را در این خودرو به وجود آورده اند. در رولزرویس گوست جدید درها تنها با کشیدن دستگیره باز و با یک دکمه بسته می شوند و این سیستم با سنسور جی فورس تطبیق پیدا کرده است تا هنگامی که شما در شیب پارک کرده اید، باز و بسته شدن درها به درستی انجام شوند.

گوست ۲۰۲۱ به امکاناتی نظیر دید در شب، دوربین ۳۶۰ درجه، کروزکنترل هوشمند، سیستم جلوگیری از تصادف، پارک خودکار، سیستم هشدار ترافیک، سیستم هشدار خروج از خط و وای فای هات اسپات مجهز است. پایه قیمت برای این خودرو در بازار آمریکا ۳۳۲ هزار دلار تعیین شده است.

البوم تصاویر رولزرویس گوست

محمدرضا پاداش

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.