رنو ساندرو فیس لیفت در برزیل دیده شد

رنو ساندرو 2020
به تازگی سایت تولید محصولات رنو در برزیل، تولید آزمایشی ساندرو فیس لیفت ۲۰۲۰ را آغاز کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

با توجه به تصاویر و اطلاعات موجود، رنو ساندرو ۲۰۲۰ با تغییراتی در بحث طراحی همراه شده و در بخش عقب، الگوی جدید طراحی رنو را دنبال می کند. با توجه به طرح جلوی ساندرو ۲۰۲۰، مشخص است که تنها برخی جزئیات خودرو تغییر کرده و همچنان سبک قبلی را دارد. برخی منابع برزیلی خبر از این می دهند که رنو ساندرو فیس لیفت در نسخه اتوماتیک مجهز به جعبه دنده CVT ایکس ترونیک شده است و دیگر خبری از انتقال قدرت به وسیله جعبه دنده ۴ سرعته قدیمی نیست.
رنو ساندرو 2020
از سویی تغییر فیس لیفت اعمال شده بر روی رنو ساندرو ۲۰۲۰، برای ساندرو استپ وی و نسخه اسپرت این خودرو هم در نظر گرفته شده است. در سال ۲۰۱۸، کمپانی رنو تغییراتی بر روی ساندرو و سیمبل اعلام کرد که باعث شد تا طراحی کابین و گرافیک چراغ این خودروهای اقتصادی تغییر کند. لذا شاهد هستیم که در ساندرو ۲۰۲۰، علاوه بر بهبود طراحی ظاهری امکانات به نسبت خوبی هم نصب شده است.
۴ کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، طرح پیانویی تزیینات کابین، حالت رانندگی اقتصادی، مانیتور، سیستم تهویه اتوماتیک، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، کامپیوتر سفر، شیشه ها و آینه های برقی، چراغ روشنایی روز و… از جمله امکاناتی است که در رنو ساندرو فیس لیفت ۲۰۲۰ وجود دارد.


پایگاه خبری اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.