راه اندازی بخش مشخصات فنی خودروها در « اسب بخار »

راه اندازی بخش مشخصات فنی خودروها در « اسب بخار »
به تازگی قابلیت و بخش جدیدی را تحت عنوان مشخصات فنی خودروها راه اندازی کرده ایم تا بتوانیم بانک اطلاعات کاملی از خودرو های موجود در بازار ایران و حتی خودرو های موجود در بازار های بین المللی داشته باشیم.
در این بخش سعی شده اطلاعات مفید و مورد نیاز از هر خودرو بر اساس برند، مدل و سال تولید آن را جمع آوری کنیم تا در کنار هم به یک مرجع در زمینه اطلاعات خودرو تبدیل شود. طبیعی است که خودرو های اضافه شده در نسخه اول این سامانه کامل نباشد، اما تیم اسب بخار تمام سعی خود را در تکمیل کردن لیست برندها، مدل ها و نسخه های مختلف خودروها خواهد کرد تا در مدت زمان های کوتاه بانک اطلاعات خود را تکمیل تر نماید.
در این سیستم جهت دسترسی به یک خودرو ابتدا می بایست از طریق صفحه اصلی این بخش برند خودرو مورد نظر خود را پیدا کنید. با کلیک بر روی گزینه مورد نظر صفحه شامل تمام مدل ها خودرو شرکت انتخابی شما باز می شود که با انتخاب مدل خودرو مورد نظر خود وارد بخش انتخاب نسخه های مختلف خودرو بر اساس سال تولید آن میشوید. با انتخاب سال تولید خودرو وارد صفحه نهایی یعنی مشاهده اطلاعات و مشخصات فنی خودرو می شوید.
وجود اشتباه در این سامانه طبیعی است. لذا در پایان هر صفحه میتوانید ایراد، کمبود و یا هر نکته دیگر در زمینه این سامانه را گزارش دهید و ما در جمع آوری اطالاعات دقیق و کامل یاری نمایید.
با تشکر
گروه مستند اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.