دومین جشنواره بزرگ آپارات با حضور ” اسب بخار “

گروه صنعتی ایران خودرو امروز بخشنامه ی جدید افزایش قیمت چهار محصول خود را برای فروش و تحویل 15 روزه اعلام کرد. در این اطلاعیه مشخص است که مبنای قیمت گذاری جدید ایران خودرو
گروه مستند ” اسب بخار ” به عنوان یکی از فعال ترین تولید کنندگان محتوای ویدیویی در فضای مجازی شناخته می شود و از ابتدا، انتشار رسمی برنامه های اش را در سایت ” آپارات ” انجام داده است. همچنین کانال رسمی ” اسب بخار ” و ” اسب بخار پرس “، جزو پربازدیدترین شبکه های اینترنتی در سایت آپارات هستند و در حال حاضر بیش ترین تولید برنامه اختصاصی بر اساس ساعت را در زمینه خودرو دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

حال به رسم سالانه بزرگ ترین مرکز اشتراک گذاری ویدیویی در ایران، قرار است جشنواره ” آپارات ” برای دومین سال پیاپی برگزار شود و گروه مستند ” اسب بخار ” نیز با بیش از ۱۰ میلیون بازدید صحیح برای محتوای تولید شده، در جمع پرمخاطب ترین های آپارات قرار دارد. سیاست آپارات بر این اساس بوده که امسال هم کانال رسمی ” اسب بخار ” در گروه «سلامت، تکنولوژی و ورزش» قرار بگیرد.
با توجه به مخاطب محور بودن برنامه ” اسب بخار ” و تمامی کانال های تولیدکننده ویدیو در آپارات، بخشی از جشنواره این مرجع ویدیویی بر اساس نظر بینندگان خواهد بود. بدیهی است که شما مخاطبان ” اسب بخار “، در دومین جشنواره بزرگ آپارات می توانید در کنار عوامل این برنامه باشید و موفقیتی دیگر را برای این گروه خودرویی ثبت کنید.
شما مخاطبان عزیز می توانید با عضویت در سایت آپارات به بخش « جشن بزرگ آپارات » بروید و با مراجعه به گروه «سلامت، تکنولوژی و وزرش» در صورت تمایل ” اسب بخار ” را به عنوان برنامه محبوب خود انتخاب نمایید.
بخش برترین تولیدکنندگان آپارات از نگاه کارشناسان توسط محمود کلاری، کامبیز دیرباز و تینا پاکروان مدیریت و داوری می شود. در پایان سایت آپارات به رأی دهندگان این جشنواره جوایزی از جمله اشتراک شش ماه رایگان ” فیلیمو ” را به قید قرعه اهدا می کند.
مخاطبان ” اسب بخار ” می توانند تا ۳۰ آذر ۱۳۹۷ در این جشنواره از ” اسب بخار ” حمایت کنند و افتخاری دیگر را برای این گروه تولیدکننده ویدیویی در صنعت خودرو ثبت نمایند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.