خودروهای نشان ” جتا ” معرفی شدند

خودروهای نشان " جتا " معرفی شدند
کمپانی فولکس واگن طی همکاری خود با کمپانی فاو (FAW) چین، نشان ” جتا ” را به صورت مشترک در چین راه اندازی کرده و حال محصولاتی از آن به بازار خودروهای اقتصادی معرفی گردیده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

جتا پیش از این سدان جمع و جور و اقتصادی فولکس واگن بوده که اکنون در جایگاه برندی مستقل، به فروش خواهد رسید. بنا به اعلام رسانه های چینی، برند جتا کار خود را با معرفی سه مدل خودرو آغاز می کند: جتا VA3 (VW جتای کنونی)، جتا VS5 (بر مبنای سئات آتکا) و جتا VS7 (بر پایه سئات تاراکو).
جتا در حال حاضر ۲۰۰ نمایندگی را در کشور چین افتتاح کرده و برنامه دارد تا در فاز اول ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو را به بازار این کشور عرضه نماید.


خودروهای برند جدید جتا با نشان اختصاصی و توسط کارخانه FAW-VW تولید خواهند شد. این کارخانه در استان چنگدوی چین قرار گرفته است. با توجه به این که سئات به طور مستقیم در چین فروش ندارد، بنابراین عرضه آتکا و تاراکو با برندی متفاوت، تأثیر منفی بر سیاست های کلی خودروساز اسپانیایی نمی گذارد. با این حال، داستان پشت پرده برند جدید جتا، حاوی نکته های جالبی است. به عنوان مثال، سئات آتکا و تاراکو به هیچ وجه خودروهایی اقتصادی نیستند، اما فولکس واگن قصد دارد با ایجاد تغییرهایی در آن ها، سبد محصولات برند اقتصادی جدیدش را کامل کند.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.