خرید خودروهای چری و ام وی ام از بازار آزاد به صرفه تر است!

تست درایو محصولات مدیران خودرو با حضور مشتریان و نمایندگی ها برگزار شد
در شرایطی که قیمت بسیاری از خودروها فاصله های نجومی را با بهای رسمی کارخانه ها انتخاب کرده اند، اما همچنان می بینیم که خودروهای مدیران خودرو با قیمتی به مراتب کمتر از کارخانه در بازار آزاد قابل خریداری است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گفته ی برخی کارشناسان خودرو این اتفاق می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از این دلایل عدم استقبال بازار از قیمت های جدید محصولات مدیران خودرو بوده و در شرایط فعلی، بازار کشور کشش چنین قیمت هایی را برای خودروهای این شرکت ندارد. لذا دلالانی که خودروهای ام وی ام و چری را با قیمت های قبل تحویل گرفته اند، برای رسیدن به نقدینگی حاضر هستند که با داشتن سود چند درصدی، خودروهایشان را با قیمتی به مراتب کمتر از قیمت کارخانه به فروش برسانند.
یکی دیگر از دلایل نیز وجود شرایط فروش بیشتر در شرکت مدیران خودرو نسبت به سایر شرکت ها است. در حال حاضر شرکت مدیران خودرو محصولات چری و ام وی ام را به صورت نقد و اقساط به فروش می رساند و لذا با توجه به برقراری عرضه و تقاضا، دلیلی برای افزایش قیمت خودروهای چری و ام وی ام در بازار وجود ندارد. اما از طرفی مدیران این شرکت در بحث رعایت عرضه و تقاضا و حفظ ارزش خودرو برای مشتریان خود ضعیف عمل کرده اند و امروز تنها افرادی که قصد خرید محصولات ام وی ام و چری را به صورت اقساطی دارند، به صورت مستقیم به نمایندگی های شرکت مراجعه می نمایند. وگرنه برای خرید محصولات مختلف این شرکت به صورت نقدی، عاقلانه است که به بازار آزاد و حتی نمایندگی هایی مراجعه کنید که خودروهای کارتکس چری و ام وی ام را به صورت تحویل فوری با قیمتی به مراتب کمتر از شرکت به فروش می رسانند.
در حال حاضر نمونه های مختلف ام وی ام X22 با قیمتی حدود ۱۵ تا ۱۸ میلیون تومان ارزانتر از کارخانه در بازار آزاد به فروش می رسند. ام وی ام X33S نیز در بازار حدود ۱۹ تا ۲۲ میلیون تومان ارزانتر از کارخانه معامله می شود و تنها ام وی ام ۳۱۵ است که با اختلاف به نسبت کم دو تا سه میلیون تومانی ارزانتر از کارخانه یافت می شود.
چری تیگو ۷ جدید معرفی شد + تصاویر
چری آریزو ۵ توربو نیز حدود ۱۸ میلیون تومان ارزانتر از کارخانه در بازار روز خودرو خرید و فروش می شود و نمونه های مختلف تیگو ۵ نیز با ۴۰ تا ۴۶ میلیون تومان ارزانتر از بهای رسمی مدیران خودرو در اختیار مصرف کنندگان واقعی قرار می گیرد. با اینکه هنوز چری تیگو ۷ جدید وارد بازار نشده است، اما نمونه ی قبلی این خودرو حدود ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان ارزانتر از قیمت نسخه ی جدید آن در کارخانه است.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.