حاصل ترکیب ۹۱۱ با کاین از جانب پورشه معرفی شد

حاصل ترکیب 911 با کاین از جانب پورشه معرفی شد
کمپانی پورشه آلمان، به تازگی نسخه ای جدید از کاین را به بازار جهانی معرفی کرده است. این خودرو که پورشه کاین کوپه نام دارد، به نوعی تلفیقی از ۹۱۱ و کاین به حساب می آید.

مدیران 777 مدیران 777

بدون شک کاین کوپه به مراتب جذابتتر و دوست داشتنی تر از کاین معمولی است و با توجه به سبک طراحی نیمه عقبی خودرو، می توان ذات اسپرت بیشتری را در این شاسی بلند آلمانی دید. خطوط جدید طراحی پورشه در بخش عقب کاین کوپه به وضوح دیده می شود و همین اصل به ظاهر شکیل این خودرو اضافه کرده است.
در حال حاضر کمپانی پورشه، کاین کوپه را در دو نسخه ی عادی و توربو به بازار جهانی معرفی نموده و مشتریان می توانند نسخه های ۳۳۸ اسب بخار و ۵۴۷ اسب بخار این خودروی اسپرت و شاسی بلند را انتخاب کنند. پیشرانه سه لیتری شش سیلندر خورجینی و توربو شارژ پورشه توان ۳۳۸ اسب بخار را با گشتاور ۴۵۰ نیوتن متر تولید می کند و می توان شتاب صفر تا صد کیلومتر پورشه کاین کوپه عادی را در ۶ ثانیه ثبت نماید.
حاصل ترکیب 911 با کاین از جانب پورشه معرفی شد
نسخه توربو پورشه کاین کوپه، به پیشرانه ۴ لیتری هشت سیلندر خورجینی و توربو شارژ مجهز است که توان ۵۴۷ اسب بخار را با گشتاور ۷۷۰ نیوتن متر برای این شاسی بلند لوکس اسپرت تولید می کند. این نسخه از کاین کوپه می توان شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۳٫۹ ثانیه ثبت کند.
پورشه کاین کوپه عادی می تواند به حداکثر سرعت ۲۴۱ کیلومتر بر ساعت برسد و کاین کوپه توربو نیز امکان رسیدن به سرعت فراتر از ۲۸۴ کیلومتر را دارد.
با وجود تغییر سبک طراحی و اصول ساخت پورشه کاین برای تبدیل آن به یک شاسی بلند کوپه، شاهد هستیم که همچنان فضای بار مناسب برای این خودروی لوکس و اسپرت در نظر گرفته شده است. نسخه عادی کاین کوپه ۶۲۵ لیتر فضای بار دارد و در نمونه توربو این عدد ۶۰۰ لیتر اعلام می شود.
حاصل ترکیب 911 با کاین از جانب پورشه معرفی شد
کمپانی سازنده اعلام کرده است که قیمت پایه پورشه کاین کوپه ۸۳ هزار و ۷۱۱ یورو است و این عدد برای کاین کوپه توربو ۱۴۶ هزار و ۶۶۲ یورو در نظر گرفته شده است. بدیهی انتخاب بسته های مختلف آپشنی و سفارشی می تواند چند ده هزار یورو را به قیمت این شاسی بلند اسپرت اضافه کند.
با معرفی نسخه های مختلف کاین کوپه، مشخص است که کمپانی آلمانی پورشه برنامه دارد تا وارد رقابت با خودروهایی چون ب ام و X6 شود.


پایگاه خبری اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.