جنسیس GV70 مدل 2022 معرفی شد

جنسیس GV70 مدل 2022

«هیوندای» در سال های اخیر هزینه زیادی را صرف گسترش سبد محصولات برند لوکس خود، «جنسیس»، کرد و حالا پس از “GV80” دومین کراس اوور با نام جنسیس GV70 معرفی شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به نظر می رسد حالا باید به روش معرفی های جنسیس عادت کنیم. آن ها باز هم به صورت غیررسمی چند تصویر از محصول خود را منتشر کرده اند و هنوز مشخصات فنی این خودرو از سوی کمپانی منتشر نشده است. این نوع معرفی را پیش تر در معرفی سدان G80 جنسیس هم دیده بودیم. گویا جنسیس قصد دارد با انتشار اطلاعات ناقص همیشه چیزی برای انتشار داشته باشد و نظرات را به خود جلب کند.

جنسیس GV70 مدل 2022

 در اولین نگاه می توان متوجه شباهت های زیاد مدل GV70 به GV80 شد. بیش تر می توان گفت “GV70” برادر کوچک تر GV80 در سبد محصولات جنسیس است. اگر به دنبال یک کراس اوور لوکس و البته کامپکت باشید، GV70 می تواند بهترین انتخاب باشد. این خودرو تمام المان های طراحی مدرن جنسیس را دارد. برای مثال، چراغ های جلو باریک و به صورت دو خط و با آرایش تمام ال ای دی طراحی شده اند که حالا این نوع از طراحی چراغ را می توان امضای طراحی جنسیس در طراحی چراغ های عقب و جلو دانست. جلوپنجره مشبک، بزرگ و با طرح کلی V طراحی شده است و سپر طرحی سه بعدی دارد.

حتماً بخوانید: لوکس های هیوندای و جنسیس وارد کشور شدند + تصاویر

اگر بخواهیم نگاهی عمیق تر به طراحی این خودرو داشته باشیم می توان گفت که GV79 از GV80 زیباتر است و پیچیدگی های جدیدتری را در طراحی دارد. برای مثال، طراحی در ستون C کاملاً متفاوت شده و شیب بیش تری را در سقف می بینیم. همچنین اگزوزها در این مدل طراحی متفاوتی را در گوشه سپر دارند که این طراحی در مدل اسپرت GV70 شکل بیضی به خود می گیرد. در کنار تمام این تغییرات، رینگ ها در مدل معمولی طراحی بسیار زیبایی دارند و تمام این تغییرات، جنسیس را به یک کراس اوور لوکس و زیبا تبدیل کرده است.

جنسیس GV70 مدل 2022

درون کابین شباهت ها به GV80 بیش تر هم می شود. صفحه نمایش ۱۴.۵ اینچی لمسی در بالای داشبورد، سیستم اطلاعات و سرگرمی را در دسترس قرار می دهد و یک صفحه نمایش دیگر با اندازه ۱۲.۳ اینچ، جلوآمپر دیجیتال این خودرو را تشکیل می دهد. در قسمت تنظیمات تهویه نورپردازی متفاوتی دیده می شود و پنل کلیدهای این قسمت و کلیدهای کنار فرمان همگی در یک قاب بیضی شکل قرار گرفته اند که این سبکی جدید در طراحی جنسیس است.

جنسیس GV70 مدل 2022

همان طور که گفته شد، کمپانی فقط تعداد کمی تصویر از این خودرو را منتشر کرده است و مشخصات فنی این خودرو هنوز مشخص نیست، اما در مورد مشخصات فنی این خودرو می توان حدس هایی زد. انتظار می رود این خودرو در نسخه استاندارد به پیشرانه ۲.۵ لیتر ۴ سیلندر توربو و ۳.۵ لیتر ۶ سیلندر توربو (به صورت آپشنال) مجهز باشد که موتور ۳.۵ لیتری قدرتی بالاتر از ۳۷۵ اسب بخار خواهد داشت. البته برای تأیید این اطلاعات باید منتظر ماند و دید که درنهایت، کمپانی چه زمانی مشخصات فنی جنسیس GV70 را به صورت رسمی منتشر می کند. حالا دیگر مدت هاست که کراس اوورها حرف اول را در بازار جهانی می زنند و به نظر می رسد که جنسیس بتواند با کراس اوور کامپکت و لوکس جدیدش مشتریان زیادی را برای خود داشته باشد.

محمدرضا پاداش

پایگاه خبری اسب بخار

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.