تویوتا کمری هیبرید فیس لیفت 2021 رونمایی شد + آلبوم تصاویر

تویوتا کمری هیبرید فیس لیفت 2021

شرکت «تویوتا» به تازگی از «کمری» هیبرید فیس لیفت ۲۰۲۱ با ظاهری جدید در بازار اروپا رونمایی کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

«تویوتا کمری»، به عنوان یکی از محبوب ترین سدان های جهان، اکنون وارد فیس لیفت جدیدی در سال ۲۰۲۱ شده است. این خودرو به روزرسانی ظاهری و داخلی را تجربه کرده، اما مشخصات فنی آن بدون تغییر مانده است. کمری هیبرید در نسخه فیس لیفت از ظاهر جدیدی برخوردار شده است که شامل فرم متفاوت سپر و جلوپنجره و قسمت ورودی هوا در زیر سپر می شود.

تویوتا کمری هیبرید فیس لیفت 2021

تیغه های قسمت زیرین سپر اکنون تا قسمت کناری سپر گسترش یافته اند تا ظاهر دینامیک و اسپرت تری را به تویوتا کمری هیبرید فیس لیفت هدیه دهند. این تیغه ها با رنگ تیره یا خاکستری قابل سفارش هستند.

تویوتا کمری هیبرید فیس لیفت 2021

افزون بر موارد یادشده، رینگ های ۱۷ و ۱۸ اینچی خودرو با ظاهر متفاوتی طراحی شده اند و پوشش چراغ های LED عقب رنگ جدیدی دارد. تویوتا برای بدنه کمری هیبرید فیس لیفت ۲۰۲۱ نیز، رنگ خاکستری جدیدی را درنظر گرفته است. افزون بر طراحی ظاهری، در کابین خودرو نیز تغییرات چشمگیری صورت گرفته است.

کابین

تویوتا کمری هیبرید فیس لیفت 2021

در قسمت کابین خودرو، بدون شک مهم ترین تغییر قرارگیری نمایشگر ۹ اینچی جدید برای سیستم سرگرمی است. این نمایشگر که به صورت متحرک طراحی شده، به منظور ارگونومی و دسترسی بهتر اکنون در ارتفاع بالاتری نصب شده است.

تویوتا کمری هیبرید فیس لیفت 2021

همچنین برای نمایشگر دکمه های فیزیکی طراحی شده تا کار کردن با آن راحت تر شود. افزون بر نرم افزار به روزرسانی شده و عکس العمل بهبودیافته، سیستم سرگرمی از اپل کارپلی و اندروید اتو نیز در حالت استاندارد پشتیبانی می کند.

تویوتا کمری هیبرید فیس لیفت 2021

 خریداران تویوتا کمری در بازار اروپا می توانند دو پوشش چرمی پریمیوم با رنگ های جدید بژ یا سیاه را انتخاب نمایند. برای صندلی های چرمی خودرو از الگوی دوخت جدیدی استفاده شده است تا امکان پشتیبانی از سیستم تهویه فراهم شود. برای داشبورد خودرو نیز دو الگوی طراحی چوب Black Engineered و Titanium Line قابل سفارش خواهد بود.

ایمنی

تویوتا کمری هیبرید فیس لیفت 2021

تویوتا کمری هیبرید فیس لیفت ۲۰۲۱ اکنون از جدیدترین نسخه سیستم ایمنی Toyota Safety Sense بهره می برد. از جمله سیستم های ایمنی موجود در این بسته می توان به جلوگیری از تصادف از قسمت جلو با قابلیت شناسایی خودروها، راهنمای اضطراری فرمان با قابلیت فرمان پذیری در تقاطع ها، کروزکنترل هوشمند به همراه قابلیت شناسایی علائم ترافیکی و راهنمایی دنبال کردن خط اشاره کرد.

ویژگی های فنی

تویوتا کمری هیبرید فیس لیفت 2021

تویوتا در پیشرانه هیبریدی ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر کمری، که از قابلیت  self-charging (خودشارژدهی) بهره می برد، تغییری ایجاد نکرده است. این پیشرانه به همراه یک موتور الکتریکی، ۲۱۵ اسب بخار قدرت تولید می کند.

ارشیا شیخ الاسلامی

پایگاه خبری اسب بخار

منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.