تصاویر میتسوبیشی 2021 پیش از رونمایی منتشر شد

میتسوبیشی اوتلندر 2021

به تازگی تصاویر مدل ۲۰۲۱ «میتسوبیشی اوتلندر» منتشر شده است. این تصاویر در یک اکانت اینستاگرامی بدون هیچ پوشش استتاری منتشر شده است، بنابراین می توانیم نگاه دقیق تری را به این خودرو داشته باشیم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

گرچه کیفیت تصاویر منتشرشده بالا نیست اما از پلاک این خودرو می توان تشخیص داد که با «اوتلندر» مخصوص بازار آمریکا مواجه ایم. به نظر می رسد تصاویر این خودرو در زمان عکاسی های رسمی شکار شده است و تنها همین می تواند عدم وجود پوشش استتاری را توجیه کند. البته ممکن است تصاویر این خودرو از داخل کمپانی منتشر شده باشد.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی میتسوبیشی اوتلندر فیس لیفت در اسب بخار

با وجود این که، امکان دارد این تصاویر جعلی باشد اما شباهت های این خودرو با کانسپت “Engelberg Tourer”، که سال گذشته رونمایی شد، باعث می شود احتمال معتبر بودن این تصاویر بیش تر شود. شباهت ها در طراحی به کانسپت ذکرشده بسیار بالاست و «میتسوبیشی» در طراحی اوتلندر جدید همان سبکی را پیش گرفته که در طراحی خودروهای جدید دیگرش به کار برده است.

در حالی که، تصاویر طراحی داخلی این خودرو منتشر نشده است، اما با توجه به شباهت های طراحی بدنه این خودرو به کانسپت Engelberg Tourer، احتمالاً طراحی داخلی هم در این دو خودرو یکسان باشد، چراکه طراحی کابین این کانسپت بسیار به طراحی نسخه تولیدی نزدیک بود و اغراق چندانی در طراحی دیده نمی شد اما طراحی مدرن و سرشار از تکنولوژی بود. انتظار می رود مدل جدید اوتلندر از نظر ابعاد افزایش داشته باشد و از یک کراس اوور کامپکت به کراس اوور متوسط تبدیل شود و البته نسخه اسپرت اوتلندر در همان سگمنت کامپکت عرضه خواهد شد. بنابراین اکلیپس کراسی که به تازگی توسط میتسوبیشی معرفی شد کوچک ترین کراس اوور این نشان خواهد بود.

میتسوبیشی اوتلندر 2021

نسخه بزرگ تر اوتلندر بر مبنای پلتفرمی ساخته می شود که «نیسان روگ» با آن تولید شده بود. این پلتفرم همان پلتفرمی است که توسعه آن بر مبنای اتحاد «رنو»، «نیسان» و میتسوبیشی انجام شد. با این وجود، احتمالاً نسخه پلاگین هیبرید اوتلندر جدید هم با تنظیمات به روزتر و بر مبنای همین پلتفرم ذکرشده تولید خواهد شد که تنها با استفاده از موتور الکتریکی آن می توان مسافت ۷۰ کیلومتر را پیمود.

حتماً بخوانید: میتسوبیشی اکلیپس کراس فیس لیفت معرفی شد + تصاویر در ایران

اگر مبنای طراحی قوای محرکه را هم کانسپت Engelberg Tourer در نظر بگیریم، باید انتظار داشت با طراحی های جدید، فضای بیش تری را در کابین نسبت به نسل قبل داشته باشیم. براساس اطلاعات فنی موجود، انتظار می رود با باک پر و باتری فول شارژ بتوان مسافت ۷۰۰ کیلومتر را با این خودرو پیمود.

میتسوبیشی اوتلندر 2021

معرفی رسمی این خودرو به زودی انجام نمی گیرد، اما باید منتظر ماند و دید این خودرو که در نسل قبل افت فروش قابل توجهی در بازار مهم آمریکا داشته است، در نسل جدید فروشش چگونه خواهد بود. البته یکی از دلایل افت فروش، همه گیری ویروس کرونا بوده است و حالا با توزیع تدریجی واکسن باید دید آیا این روند تسکینی برای بازار خودرو در جهان خواهد بود یا نه.

محمدرضا پاداش

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.