تصاویر جاسوسی واضح از نسل جدید رنو کپچر منتشر شد + تصاویر

تصاویر جاسوسی واضح از نسل جدید رنو کپچر منتشر شد
پس از این «جولین جوردی» خبرنگار خودرویی فرانسوی در حساب توییتر خود تصاویر اولیه رنو کپچر ۲۰۲۰ را منتشر شد، حال شاهد هستیم که عکس های جاسوسی نسخه نهایی این کراس اوور جدید، در چین تهیه شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

تصاویر مربوط به این خبر از نسخه تولیدی “رنو-دانگ فنگ” چین است و گویا قرار است که در ابتدا، این کراس اوور جمع و جور با تیپ های فنی و امکاناتی متفاوت در بزرگترین بازار خودروی جهان عرضه شود. آن طور که برخی منابع آگاه فاش کرده اند، رنو کپچر ۲۰۲۰ بزودی وارد خط تولید “رنو-سامسونگ” و کارخانه اسپانیا می شود.
با توجه به رکوردهای بالای فروش نسل اولیه کپچر در بازار اروپا، کره و…، گروه رنو پیش بینی می کند که نسل دوم این کراس اوور می تواند مجددا فروش بالایی را تجربه کند و دوباره به عنوان پرفروش ترین کراس اوور بازار اروپا شناخته شود. اما مشخص است که به خاطر اهمیت بازار چین در شرایط اقتصادی جهان، این گروه خودروسازی تصمیم گرفته تا عرضه اولیه کپچر نسل جدید را در این کشور انجام دهد تا هر چه زودتر سهم خود را در بزرگترین بازار خودروی جهان بالا ببرد.
تصاویر جاسوسی واضح از نسل جدید رنو کپچر منتشر شد
با توجه به نسل قبلی و همچین اطلاعات به دست آمده، رنو کپچر ۲۰۲۰ همچنان به کلیو وفادار بوده و در نسل دوم هم الگویی مشابه در طراحی داخلی و بیرونی با هاچ بک جمع و جور رنو دارد. کپچر نسل جدید قرار است که در ابتدا با پیشرانه ۱٫۳ لیتری توربو گروه رنو و دایملر به بازار عرضه شود. این پیشرانه می تواند قدرت ۱۳۰ تا ۱۵۷ اسب بخار را برای رنو کپچر ۲۰۲۰ فراهم سازد. پیش بینی کارشناسان خودرو و رسانه های خارجی این است که در آینده نزدیک نسل جدید رنو کپچر با پیشرانه هیبریدی نیز وارد بازار اروپا می شود.

پایگاه خبری اسب بخار
منبع: MIIT

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.