بی وای دی F3 دنده ای ۱۷۰ میلیون تومانی!

بی وای دی S7 با چه قیمتی عرضه می شود؟
وضعیت اقتصادی کشور کار را به جایی رسانده که سدان اقتصادی بی وای دی در بازار، آن هم با نسخه های کارکرده قیمتی فراتر از ۱۷۰ میلیون تومان را تجربه می کند!

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بی وای دی F3 دنده ای که قرار بود با قیمتی کمتر از ۵۰ میلیون تومان در بازار کشور حضور داشته باشد، حال بعد از گذشته مدت نه چندان زیادی مانند سایر خودروها قیمت های نجومی را تجربه می کند. پیش از آغاز موج گرانی اخیر، می شد تا یک دستگاه بی وای دی F3 دنده ای با کارکرد کمتر از ۵ هزار کیلومتر را در بازه ۱۰۵ تا ۱۱۸ میلیون تومان خریداری کرد. اما می بینیم که تنها بعد از گذشته چند هفته، مالکان این خودرو به خاطر افزایش قیمت خودروهای دیگر اقدام به افزایش بهای آگهی های خود کرده اند و بهایی فراتر از ۱۷۰ میلیون تومان را برای سدان اقتصادی بی وای دی طلب می کنند.
افزایش قیمت بی وای دی F3 دنده ای کارکرده در شرایطی رخ داده که دنا پلاس معمولی به عنوان رقیب این سدان چینی در هفته های گذشته، از قیمت ۱۲۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین نسخه توربو دنا پلاس هم با مدل ۱۳۹۸ قیمتی فراتر از ۱۸۰ میلیون تومان را تجربه می کند. نگاهی به قیمت اصلی ترین رقبای بی وای دی F3 دنده ای نشان می دهد که مالکان این خودرو سعی دارند تا این محصول کارمانیا را همچنان در رده رقابت گذشته حفظ نمایند.
اما با افزایش رخ داده در بازار خودروهای کشور، امروز سوال بسیاری از مشتریان کارمانیا این است که حواله های بی وای دی F3 دنده ای با چه بهای نهایی تبدیل به خودرو می شود؟ آیا خودروسازی کارمانیا می تواند در تابستان سال جاری تحویل سری دیگری از F3 را آغاز نماید؟
بی وای دی F3 دنده ای به عنوان ارزانترین محصول خودروسازی کارمانیا به حساب می آید و از ابتدا به روش CKD در خط تولید بم این شرکت مونتاژ و تولید شده است. این خودرو به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۱۰۷ اسب بخار با گشتاور ۱۴۵ نیوتن متر مجهز است و جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان آن را به چرخ های جلو می رساند. وجود امکاناتی نظیر سانروف، استارت دکمه ای، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم مصنوعی، آینه های تاشو برقی، مانیتور، دوربین و سنسور پارک عقب، دوربین زیر آینه شاگرد، سیستم عامل اندروید، رهیاب ماهواره ای، کامپیوتر سفری و… باعث شد تا F3 دنده ای تا حدی بالاتر از سایر سدان های دنده ای چینی قرار بگیرد.
در شرایط فعلی بازار خودرو بی وای دی F3 دنده ای رقبایی چون دنا پلاس، برلیانس H330 دنده ای، ام جی ۳۶۰ دنده ای، رنو تندر ۹۰ پلاس دنده ای و… را به خود می بیند.

شما مخاطبان اسب بخار می توانید برای آشنایی بیشتر با این خودرو بر روی لینک ویدیوی تست و بررسی بی وای دی F3 کلیک نمایید.


پایگاه خبری اسب بخار
عکس ها: عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.