بالاخره هیوندای النترای مونتاژی به دست مشتریان رسید

کرمان موتور: بدعهدی هیوندای مانع از عمل به تعهدات شد
این روزها اگر در آگهی های فضای مجازی به دنبال خرید یک دستگاه هیوندای النترا AD باشید، می توانید این خودرو را در نمونه ی تولیدی کرمان موتور خریداری کنید. بر اساس پیگیری های انجام شده، گویا این شرکت از مهر ماه سال جاری النترای مونتاژی را با مدل شمسی و ۱۳۹۷ به دست مشتریان خود رسانده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بر اساس اطلاعات منتشر شده از جانب مخاطبان اسب بخار، در حال حاضر تعدادی هیوندای النترای مونتاژی در خیابان ها و جاده های کشور تردد دارند. همچنین گویا روند ارسال دعوتنامه ی این خودرو به مشتریان ادامه دارد و بزودی بخشی دیگر از این خودروها در اختیار مشتریان قرار می گیرد. کرمان موتور هیوندای النترا AD را به صورت مونتاژ CKD و با داخلی سازی حدود ۲۵ درصد وارد خط تولید خود کرد. اما آغاز تحریم ها و مشکلات پیش رو باعث شد تا امکان تولید انبوه این خودرو از بین برود و چند ماه پیش، این شرکت پیشنهاد طرح تبدیل را در اختیار مشتریان خود بگذارد. حال آن طور که از شواهد مشخص است، کرمان موتور سعی دارد تا به تعهدات خود پاسخ دهد و به مشتریان منتظر النترا، با آخرین قطعات موجود، خودرو تحویل بدهد.
هیوندای النترای مونتاژی در خط تولید کرمان موتور با نسخه ی فول آپشن حضور داشته و حال هم از نظر امکاناتی بسیار مشابه به اکثر نمونه های وارداتی موجود در بازار است.
کرمان موتور این خودرو را در سال گذشته ثبت نام کرد و بر اساس گفته ی برخی مالکان النترای تولید داخل، قیمت این خودروی مونتاژی حدود ۱۶۴ میلیون تومان برایشان در نظر گرفته شده است. با احتساب سود مشارکت و تاخیر، در نهایت کرمان موتور هیوندای النترا مونتاژ را با قیمتی حدود ۱۵۶ میلیون تومان در اختیار خریداران قرار داده است.
حال با آغاز تحویل هیوندای النترا مونتاژی شاهد هستیم که فروشندگان و دلالان این خودرو تفاوتی میان نمونه ی داخلی و وارداتی قائل نیستند و آن را مانند نمونه ی وارداتی با قیمتی فراتر از ۳۵۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته اند. لازم به ذکر است، با توجه به آگهی های خرید و فروش هیوندای النترا مونتاژی، مشخص است که این خودرو با تیراژ بالا در اختیار مشتریان قرار نگرفته و تعداد محدودی از النترا AD تولید داخل در کشور وجود دارد.


تصاویر نمونه وارداتی مشابه به نسخه ی مونتاژ کرمان موتور

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.