بازگشت برخی امکانات به دنا پلاس های جدید

معرفی دنا پلاس توربو + ویدیو
بر اساس اطلاعات ارسال شده از جانب مخاطبان اسب بخار، گویا ایران خودرو پس از حذف تعدادی آپشن از گروه دنا پلاس دوباره آن امکانات را به برخی نسخه های این سدان ملی بازگردانده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرده بود که از این پس دنا پلاس توربو با کد ۷۰۴۰۴ به مشتریان تحویل داده می شود. این تیپ دنا پلاس توربو فاقد کیسه های هوای جانبی، سانروف، جا عینکی و آنتن کوسه ای بود و شاهد بودیم که این تغییرات در تحویل دنا پلاس های تنفس طبیعی هم رخ داد. اما در چند وقت اخیر شاهد بودیم که با وجود اعلام کد کلاس جدید برای دنا پلاس توربو، ایران خودرو در تحویل این خودرو به مشتریان فعلا نمونه ۷۰۴۰۲ را تحویل می داد. کلاس ۷۰۴۰۲ دنا پلاس توربو تنها فاقد کیسه های هوای جانبی است و امکاناتی نظیر سانروف، جا عینکی و آنتن کوسه ای نیز در آن دیده می شود.
اما با ارسال دعوتنامه های جدید دنا پلاس توربو، مشخص شد که گویا ایران خودرو برنامه دارد تا تعدادی از تعهدات خود را با کد کلاس ۷۰۴۰۱ تحویل دهد. دنا پلاس توربو کلاس ۷۰۴۰۱ نمونه فول این خودروی ملی است که مانند گذشته دارای چهار کیسه هوا است و سانروف و سایر امکانات نیز در آن دیده می شود.
با اعلام تحویل نمونه فول دنا پلاس توربو به مشتریان، برخی افراد در شبکه های اجتماعی این نتیجه گیری را انجام دادند که مشکلات تامین قطعه ایران خودرو کمتر شده و برای همین، از این به بعد دوباره دنا پلاس توربو با امکانات کامل تولید خواهد شد. اما پیگیری های انجام شده نشان داد که از مدت ها پیش دنا پلاس توربو به صورت ناقص در ایران خودرو تولید گردیده و حال با رفع مشکل تامین قطعات اساسی نیز، تکمیل خودروهای ناقص مانده در انبار شروع شده است.

مدیران 777 مدیران 777

در دوره ای که دنا پلاس توربو با کسری قطعات اساسی مواجه شده بود، همچنان ایران خودرو قالب های بدنه را با فریم سقف سانروف دار تولید می کرده و از سویی صندلی های دارای کیسه هوای جانبی را بر روی این خودرو نصب مونتاژ شده است. برای همین حالا با رفع مشکل اصلی این شرکت تکمیل دنا پلاس های توربو را در دستور کار قرار داده و هر آنچه که از قبل به صورت ناقص تولید شده است را به مرحله تجاری سازی و تحویل می رساند. پس در شرایط فعلی حواله داران دنا پلاس توربو احتمال دارد که این خودرو را با ۴ کیسه هوا تحویل بگیرند و در غیر این صورت، کلاس ۷۰۴۰۲ به دستشان برسد. اما آنچه که مشخص است، فعلا ایران خودرو تعهدات چند هفته آینده دنا پلاس توربو را با سانروف تحویل می دهد و پس از پایان نمونه های ناقص سانروف دار و دارای ۴ کیسه هوا، تولید و تحویل کد کلاس ۷۰۴۰۴ که فاقد سانروف و کیسه های هوای جانبی است در برنامه کاری این شرکت قرار می گیرد.


شما مخاطبان اسب بخار می توانید برای آشنایی بیشتر با این خودرو، بر روی لینک ویدیوی معرفی دنا پلاس توربو کلیک نمایید.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.