ایران خودرو قیمت رسمی محصولاتش در مهر ۹۷ را اعلام کرد

قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو در شهریور 97 منتشر شد
شرکت ایران خودرو به رسم هر ماه، با آغاز مهر ۹۷ جدول قیمت محصولاتش را اعلام کرد. همان طور که مشخص است این شرکت همچنان قیمت جدید محصولات رنو، سوزوکی و ایکاپ را اعلام نمی کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

اما نکته قابل توجه این است که ایران خودرو هنوز قیمت محصولاتش را تغییر نداده و همچنان برنامه دارد تا خودروهای تحویلی در مهر ۹۷ را با قیمت قبلی به دست مشتریان برساند. از طرفی این شرکت هنوز قیمت کلاس بندی جدید برخی محصولاتش مانند دانگ فنگ H30 کراس رینگ فولادی، پژو پارس LX رینگ فولادی و… را در این جدول قرار نداده است.
با توجه به جدول منتشر شده، می بینیم که هنوز خبری از قیمت مصوب پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک نیست و برای همین می توان احتمال داد که فعلا در مهر ماه سال جاری خبری از تحویل این خودرو نخواهد شد. البته شاید ایران خودرو در مهر ۹۷ اصلاحیه ای را برای فهرست قیمت های خود در نظر بگیرید و آن موقع بهای رسمی ۲۰۷i صندوقدار را اعلام کند.
با اینکه این روزها شرکت ایران خودرو می تواند بهای بسیاری از خودروهای تولیدی خود را بدون نیاز به مجوز شورای رقابت افزایش دهد، اما می بینیم که بر خلاف خودروسازان خصوصی قیمت رسمی خودروهایی چون هایما را تغییر نداده است. بسیاری از کارشناسان بازار معتقد هستند که دلیل این کار، تاخیرهای به نسبت زیاد این شرکت در تحویل خودروها است و اگر قرار باشد در کنار تاخیرهای چند ماهه، قیمت محصولات هم مانند خودروسازان خصوصی تا ۵۰ درصد افزایش پیدا کند، سطح نارضایتی مشتریان به اوج خود خواهد رسید.
در کنار اعلام جدول قیمت های مصوب مهر ۱۳۹۷، ایران خودرو طرح فروش ۸ محصول خود را اعلام کرده که از روز سه شنبه مورخ ۳ مهر، به مدت یک هفته پذیره نویسی برای محصولاتش را با موعد تحویل بهمن ۹۷ تا آبان ۹۸ را انجام می دهد.
ایران خودرو قیمت رسمی محصولاتش در مهر 97 را اعلام کرد

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.