ایران خودرو : سورن پلاس به زودی رونمایی می شود + ویدیو

سورن پلاس
به تازگی گروه صنعتی ایران خودرو پیش نمایشی از نسخه فیس لیفت سورن با نام «سورن پلاس» منتشر کرده است. در این ویدیو اعلام شده که ایران خودرو در هفته های آتی، معرفی و عرضه رسمی این محصول را آغاز خواهد کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

چندی پیش خبرنگار پایگاه خبری «اسب بخار» تصاویری از سورن پلاس در کارخانه تهران ایران خودرو تهیه کرد. بر اساس این تصاویر، سورن نیز مانند سمند و رانا با فیس لیفت مواجه شده و گویا قرار است به زودی نسخه های جدید این خودرو به دست مشتریان برسد. با توجه به مشاهدات، در حال حاضر ایران خودرو سورن های پلاس را به ناوگان داخلی خود اضافه کرده و از سویی نسخه هایی از مدل های توربو و ELX را با پلاک ملی برای انجام آزمایش های طولانی به جاده های کشور فرستاده است.
اگر به عکس ها دقت کنید مشخص است که گرافیک چراغ های جلو و عقب تغییر کرده و سبکی به روزتر را به خود گرفته است. در نمونه های توربوی سورن پلاس، گرافیک چراغ های جلو با خطوط قرمز نیز همراه است. همچنین جلوپنجره خودرو تا حدی تغییر کرده و قرار است در تمام مدل ها با رنگ مشکی عرضه شود. دستگیره درهای سورن مانند دنا و دنا پلاس شده و به اصطلاح، از این پس این خودروی ملی مجهز به دستگیره های آسان بازشو است.
بر روی درِ صندوق عقب نیز بال کوچک و ساده ای نصب شده تا ظاهر خودرو را تا حدی به روزتر کند. از سویی با نگاهی به رینگ های سورن های جدید، مشخص است در این بخش ارتقای اساسی از سوی ایران خودرو اتفاق افتاده است. زیرا این برای نخستین بار است که ایران خودرو رینگ های آلومینیومی دو رنگ (دایموندکات) تولید می کند. پیش از این در تصاویر منتشر شده در فضای مجازی دیده می شد که این رینگ های جدید در سورن فیس لیفت توربو از نوع پنج پیچ هستند.


کابین سورن پلاس نیز دست خوش برخی تغییرات شده و امکانات جدیدی در آن دیده می شود. کروزکنترل، غربیلک فرمان چرم، کامپیوتر سفری جدید و تریم داخلی با دوخت قرمز از جمله ویژگی هایی است که سورن فیس لیفت را نسبت به نمونه های قبلی متفاوت کرده است. همچنین سر دنده این خودرو نیز تغییر کرده و با رنگ مشکی پیانویی تزیین شده است. از سویی به جای تزیینات پلاستیکی با رنگ نقره ای مات، شاهد هستیم که از طرح کربن روی داشبورد و رودری ها استفاده شده است.
تغییر نه چندان مهمی هم در سپر عقب سورن فیس لیفت دیده می شود. این تغییر اضافه شدن یک عدد سنسور پارک در وسط سپر است. پیش از این سورن ها در تیپ ELX و توربو با دو سنسور پارک عقب تولید می شدند.

مدیران 777 مدیران 777


پایگاه خبری اسب بخار

۳.۷ امتیاز از ۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.