ایران خودرو به مالکان خودروهای گران شده در دی ماه، امتیازاتی را می دهد+فهرست قیمت دی ۹۷

شرایط فروش جدید ایران خودرو اعلام شد - مهر 1397
گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار فهرست قیمت محصولاتش برای دی ماه ۱۳۹۷، مشخص کرد که از این پس مشتریان پژو ۲۰۷i دنده ای، دنا پلاس، پژو پارس LX اتوماتیک، هایما S5 توربو و دانگ فنگ H30 کراس خودروهایشان را با بهای جدید و افزایش قیمت تحویل می گیرند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

با اعلام فهرست جدید قیمت محصولات ایران خودرو در کارخانه از بعد از ظهر یکشنبه مورخ ۲ دی ۱۳۹۷، شوک و رکودی جدید به بازار آزاد خودرو وارد شده و از طرفی دارندگان حواله های خودروهای مذکور، نارضایتی خود را به خاطر این افزایش قیمت ها به رسانه ها اعلام می کنند. با این وجود شرکت ایران خودرو اعلام کرده است، در این سری از تحویل خودروها که با افزایش قیمت همراه شده اند، به مشتریان تخفیف های نقدی و کارت خرید آپشن اعطا می شود.
هنوز مشخص نشده که تخفیف مدنظر ایران خودرو برای خودروهای گران شده چه قدر است و مشتریان این شرکت باید چه مقدار مابه التفاوت را برای تکمیل وجه به حساب این شرکت واریز کنند.
پیش از این ایران خودرو با اعلام قیمت ۱۰۴ میلیون تومانی برای پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک، ۱۵ میلیون تومان تخفیف نقدی برای مشتریان سری اول در نظر گرفت و بعد از مدتی این امتیاز را لغو کرد. به احتمال زیاد، تخفیف ایران خودرو برای خودروهای گران شده تنها به مشتریان سری اول تحویلی ها با قیمت جدید تعلق می گیرد و برای ماه های آتی، خریداران این خودروها باید اصل قیمت درج شده در فهرست را در نظر داشته باشند.

مدیران 777 مدیران 777

ایران خودرو به مالکان خودروهای گران شده در دی ماه، امتیازاتی را می دهد+فهرست قیمت دی 97

ایران خودرو به مالکان خودروهای گران شده در دی ماه، امتیازاتی را می دهد+فهرست قیمت دی 97

ایران خودرو به مالکان خودروهای گران شده در دی ماه، امتیازاتی را می دهد+فهرست قیمت دی 97

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.