اطلاعیه کارمانیا برای مشتریان بی وای دی S7

با حضور جناب اس7 در خیابان‌ها چه اتفاقی رخ می‌دهد؟
شرکت خودروسازی کارمانیا بعد از ظهر امروز، اطلاعیه ای را از طریق فضای مجازی به مشتریان بی وای دی S7 اعلام کرده است. این شرکت در این اطلاعیه در خصوص مشکلات پیش روی تولید این کراس اوور صحبت کرده و برخی مسائل را یادآور شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

متن اطلاعیه ی کارمانیا به شرح زیر است:
قابل توجه مشتریان محترم

شرکت خودروسازی کارمانیا همواره رضایت مشتریان محترم را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است و در این راه با انتخاب برند با کیفیت BYD، مونتاژ با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش استثنایی در این راه گام برداشته است.
ضمن پوزش فراوان از تاخیر به وجود آمده به اطلاع می‌رساند:

– با توجه به تحریم‌های ظالمانه صنعت خودروسازی کشور، کماکان مذاکره با شرکت طرف قرارداد خارجی در خصوص رفع مشکلات تامین و تولید ادامه دارد و به محض رفع مشکلات تأمین، با توجه به آماده بودن خط تولید اس۷ و طی نمودن مراحل پیش تولید و مجوزهای مربوطه، نسبت به تامین، تولید و تحویل خودروها مطابق قرارداد تنظیمی با مشتریان محترم اقدام خواهد شد.
– مطابق قراردادهای فروش که بر مبنای دستورالعمل سازمان محترم حمایت از حقوق مصرف کنندگان تنظیم شده است، تا زمان ارسال دعوتنامه مشتریان محترم، به وجه پیش پرداخت، سود مشارکت و جریمه دیرکرد مطابق مفاد مندرج در قرارداد، تعلق خواهد گرفت.
– مطابق قرارداد تنظیمی با مشتریان محترم، مبنای محاسبه قیمت خودرو، قیمت مصوب شرکت می‌باشد که تعیین قیمت محصولات بر اساس قیمت تمام شده محصولات ناشی از دستورالعمل هیئت تعیین و تثبیت قیمت‌های سازمان محترم حمایت از مصرف کننده می‌باشد.
– در راستای مشتری مداری و جبران بخشی از مشکلات پیش آمده (هر چند که خارج از کنترل و اختیار خودروسازی کارمانیا بوده است)، چنانچه هریک از مشتریان محترم درخواست دریافت وجه پیش پرداختی خود را داشته باشند، می‌توانند با ارائه کتبی درخواست انصراف از خرید، مبلغ پیش پرداخت به همراه سود مشارکت را دریافت نمایند.
مجدداً از تأخیر خارج از کنترل بوجود آمده و عدم رضایت شما مشتریان محترم پوزش طلبیده و امیدواریم با رفع مشکلات موجود بتوانیم خودرویی با کیفیت و با خدماتی استثنایی را تحویل شما عزیزان نماییم.

شرکت کارمانیا قرار بود که در هفته ی جاری به برخی مسائل و حواشی پیرامون بی وای دی S7 پاسخ دهد و گویا در قدم اول تصمیم گرفته تا شفاف سازی در خصوص شرایط فعلی صنعت خودرو داشته باشد. حال باید منتظر باشیم و ببینیم که در روزهای آتی، این شرکت چه پاسخ قطعی به مشتریان خود می دهد؟

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.