آیا ایران خودرو مابه التفاوت بهای برخی خودروها را به مشتریان پس می دهد؟

شرایط فروش هایما S7 توربو اتوماتیک - تیرماه 97
با اینکه چند روز از موعد مقرر برای بازپرداخت وجوه اضافی دریافت شده از جانب ایران خودرو می گذرد، اما شاهد هستیم که واحد فروش ایران خودرو نسبت به این مسئله پاسخ درستی را به مشتریان نمی دهد.

مدیران 777 مدیران 777

با تماس های برقرار شده از جانب مشتریان با واحد مرکزی فروش ایران خودرو، اپراتورهای این بخش می گویند که چنین طرحی از جانب شرکت در سال گذشته اعلام شده است، اما اطلاعاتی وجود ندارد تا در خصوص روند بازپرداخت به مشتریان اعلام شود.
ایران خودرو در ابتدای اسفند ۹۷ بر اساس مصوبه سازمان حمایت بخشنامه را منتشر کرد و از مشتریانی خودروهایشان را با قیمت جدید در ماه های گذشته تحویل گرفته بودند، خواست تا با در دست داشتن مدارک ذکر شده به نمایندگی های این شرکت مراجعه کنند. در این بخشنامه گفته شده بود که از اول اردیبهشت ۹۸، فرایند بازگشت وجوه اضافه به مشتریان آغاز می شود. اما با گذشت چند روز شاهد هستیم که حتی بخش فروش این شرکت جواب مشخصی را به مشتریان نمی دهد و حتی نمایندگی ها هم اطلاعاتی را در اختیار خریداران خودروهای ایران خودرو نمی گذارند.
جالب است که تعداد قابل توجهی از مالکان خودروهای ایران خودرو، برای دریافت وجه اضافه سند و فاکتور رسمی خودرویشان را به نمایندگی ها تحویل داده اند و حتی مشخص نیست که چگونه باید پیگیر دریافت سند و مدارک خود باشند؟
شاید بهتر باشد که در شرایط فعلی، گروه صنعتی ایران خودرو شفاف سازی را در خصوص این طرح انجام دهد و بعد از چند روز تاخیر در امر بازپرداخت وجوه اضافی، اطلاعات تکمیلی را در اختیار مشتریانش قرار دهد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

شرایط بازپرداخت وجوه اضافه پرداختی مشتریان ایران خودرو اعلام شد

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.