آغاز پیش فروش دو محصول بی وای دی از جانب کارمانیا-آبان ۹۷

آغاز پیش فروش دو محصول بی وای دی از جانب کارمانیا-آبان 97
شرکت خودروسازی کارمانیا بعد از مدتی بالاخره شرایط جدید پیش فروش محصولات خود را اعلام کرد. در این طرح فروش خودروهای بی وای دی S6 و بی وای دی F3 دنده ای حضور دارند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

طبق اطلاعیه کارمانیا، مشتریان می توانند S6 و F3 را با موعد تحویل خرداد ۹۸ ثبت نام کنند. برای خرید بی وای دی S6 به پیش پرداخت ۱۲۵ میلیون تومان و برای ثبت نام F3 دنده ای به پیش پرداخت ۶۵ میلیون تومان نیاز است. همچنین سود مشارکت در این طرح فروش برای S6 و بی وای دی F3 دنده ای به ترتیب ۱۸ و ۱۷ درصد است و سود انصراف نیز برای هر دو خودرو ۱۲ درصد تعیین شده است.
شرکت خودروسازی کارمانیا بخشنامه جدید پیش فروش خود را طبق قوانین مشارکت در تولید مصوبه هیئت وزیران تنظیم کرده و در هر دو طرح فروش، اصطلاح « مشارکت در تولید » نیز ذکر شده است. بر اساس اعلام این شرکت، متقاضیان خرید بی وای دی S6 و F3 دنده ای می توانند با مراجعه به نمایندگی ها و همچنین استفاده از فروش آنلاین وبسایت رسمی شرکت، مراحل ثبت نام را انجام دهند.
با اعلام این طرح فروش از جانب کارمانیا، شایعه ی خروج بی وای دی از این ایران تا حد زیادی از بین رفته و آن طور که مشخص است، بر اساس گفته ی مدیرعامل این شرکت، برنامه ی تولید مجدد بی وای دی F3 دنده ای نیز آغاز شده و این خودرو تنها برای چند ماه در خط تولید حضور ندارد. همچنین قرار است تا پایان سال جاری، بی وای دی F3 اتوماتیک با امکانات بیشتر نیز وارد جاده های کشور شود. شنیده ها حاکی از آن است که نسخه ی اتوماتیک بی وای دی F3 به جعبه دنده ای کم استهلاکتر نسبت به نسخه ی بازار حاشیه خلیج فارس و چین مجهز شده و از نظر برخی امکانات رفاهی و ایمنی با نمونه های دیگر متفاوت است.

اما نکته ی مهم این است که کارمانیا هم پس از مدیران خودرو، کرمان موتور و برخی شرکت های خصوصی دیگر، با اعلام مبالغ پیش پرداخت برای ثبت نام خودروهایش به صورت رسمی خبر افزایش قیمت را اعلام نموده است. بر اساس شرایط جدید خودروسازان در بحث تامین ارز، احتمال دارد که کارمانیا بی وای دی S6 را مانند چری تیگو۵ و جک S5 اتوماتیک در آینده ی نزدیک با بهایی فراتر از ۲۱۰ میلیون تومان وارد بازار کند و بی وای دی F3 دنده ای هم قیمتی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان را داشته باشد.

شما مخاطبان اسب بخار می توانید با کلیک بر روی لینک ها، ویدیو تست و بررسی بی وای دی S6 و بی وای دی F3 را تماشا کنید.

آغاز پیش فروش دو محصول بی وای دی از جانب کارمانیا-آبان 97

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.