پژو خزر ۴۰۶ (پارس اتوماتیک) با چه قیمتی در آذربایجان به فروش می رسد؟

پژو خزر 406 (پارس اتوماتیک) با چه قیمتی در آذربایجان به فروش می رسد؟
به تازگی بر اساس تصاویر ارسال شده از جانب مخاطبان اسب بخار، گویا پژو پارس ایران خودرو که در کارخانه خزر جمهوری آذربایجان با نام “پژو خزر ۴۰۶” مونتاژ می شود، به سوژه ای داغ برای رسانه های اروپایی تبدیل شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بر اساس تصاویر موجود پژو پارس ایران خودرو در نمونه ۱٫۶ لیتری ۱۰۵ اسب بخار با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر و اتوماتیک در اختیار مشتریان آذربایجانی قرار می گیرد. این خودرو در بحث امکانات رفاهی و ایمنی مانند پژو پارس بازار ایران است و به امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی با ABS و EBD، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، بلوتوث، آینه های تاشو برقی، رینگ آلیاژی ۱۵ اینچی، پشتی صندلی های جلو برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، حالت اسپرت و برفی در جعبه دنده استپ گیت و… مجهز است.
پیش از اعلام این خبر، شرکت ایران خودرو در زمستان ۹۷ اعلام کرده بود که تولید پژو پارس اتوماتیک در نفت چاله آذربایجان و کارخانه خزر آغاز شده است. حال بر اساس اطلاعات رسمی، کارخانه خزر پژو خزر ۴۰۶ را با قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ منات (ارز رایج آذربایجان) در اختیار خریداران می گذارد. بر اساس محاسبات ارزی رایج، امروز (۲۶ فروردین ۱۳۹۸) این خودرو ارزش جهانی ۱۰ هزار و ۲۶۴ دلار را دارد.
لازم به ذکر است که بر روی پژو پارس تولید شده در کارخانه آذربایجان، نشان پژو و خزر بر روی درب صندوق این خودرو دیده می شود و رسانه های اروپایی، این خودرو را با نام پژو خزر ۴۰۶ معرفی کرده اند.

پایگاه خبری اسب بخار
منبع: lenouvelautomobiliste

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.