استقبال بازدیدکنندگان در روزهای پایانی سومین نمایشگاه خودروی تهران + آلبوم تصاویر

استقبال بازدیدکنندگان در روزهای پایانی سومین نمایشگاه خودروی تهران + آلبوم تصاویر
امروز آخرین فرصت برای بازدید از سومین نمایشگاه خودروی تهران است. با اینکه مشکلات اقتصادی و مسائلی چون تحریم باعث شده تا برخی شرکت های خودرو نتوانند در بزرگترین گردهمایی سال شرکت کنند، اما شاهد هستیم که همچنان استقبال مردم از نمایشگاه خودروی تهران قابل توجه است و روزانه ده ها هزار نفر برای دیدن دستاوردهای صنعت و بازار خودروی کشور به شهر آفتاب می آیند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

روز گذشته که یکی از شلوغترین روزهای برگزاری نمایشگاه خودروی تهران ۹۷ بود، باز هم با حواشی چون برگزاری تجمع ها و اعتراض های مدنی همراه بود. بخش قابل توجهی از مشتریان شاکی شرکت های سایپا، ایران خودرو، پارس خودرو، بهمن موتور و… جهت اعلام نارضایتی خود از وضعیت تحویل خودروها و قیمت گذاری های جدید شهر آفتاب را انتخاب کرده بودند که این روزها به جای تجمع در مقابل وزارت صمت، سازمان حمایت و جلوی درب کارخانه ها به این نمایشگاه می آیند. باید اشاره کرد که اعتراض بخش عمده ای از مشتریان ناراضی به صورت کاملا محترمانه و قانونی بیان می شد. البته برخی افراد که خود را مشتری شاکی می دانستند، گاهی با رفتارهای نامناسب مانع فعالیت برخی شرکت های بدون مشتری شاکی هم می شدند که البته این مسئله به ندرت دیده می شد.
با توجه به اینکه روز اول نمایشگاه هم با اعتراض این افراد همراه بود، پیش بینی می شد که بر اساس اخبار رسیده در خصوص برگزاری تجمع های آخر هفته در شهر آفتاب، مدیران و کارکنان شرکت های مورد انتقاد و اعتراض مردم نیز جهت پاسخگویی به نمایشگاه خودروی تهران بیایند. اما شاهد بودیم که متاسفانه چنین رویکردی از جانب شرکت های غایب در نمایشگاه دیده نشد و معترضان آن شرکت ها بدون پاسخ غروب پنجشنبه به خانه های خود برگشتند. اما گویا ایران خودرو و سایپا برای تجمع های معترضان برنامه ریزی کرده بودند و تعدادی زیادی از کارکنان بخش امور مشتریان خود را به نمایشگاه آورده بودند. با آغاز تجمع ها در جلوی غرفه ی سایپا و ایران خودرو شاهد بودیم که مشتریان شاکی به آرامش دعوت شدند و کارکنان این شرکت گفتگوی به نسبت طولانی را با این افراد داشتند. با گشت و گذاری میان مشتریان ناراضی به این نکته پی بردیم که بخش عمده ای از این افراد بر اساس گفتگوهای انجام شده با کارکنان شرکت، اطلاعات جدیدتری را به دست آورده بودند و با کسب آگاهی بیشتر، دست از اعتراض کشیدند. اما بودند افرادی که با صحبت های مدیران سایپا و ایران خودرو راضی نشدند و همچنان معتقد بودند که این شرکت ها حقوق آن ها را رسمی نمی داند.
به هر حال چه مشتریان شاکی از برخورد روز گذشته ی ایران خودرو و سایپا رضایت داشته باشند یا نه، حداقل این رفتار توانست تا عملکرد واحد امور مشتریان را در پیش روی بازدیدکنندگان به نمایش بگذارد و از سویی هم نارضایتی افرادی را در پی داشت که با وجود اعتراض ها، هیچ مدیری از شرکت های مربوطه را برای پاسخگویی پیش روی خود نمی دیدند.
امید است که اگر امروز بنا به ادامه دار بودن تجمع ها و اعتراض ها در سومین نمایشگاه خودروی تهران باشد، حداقل برخی از شرکت های غایب در این دوره از نمایشگاه پاسخ رسمی و شفافی را برای مشتریان خود داشته باشند و بتوانند تا حدی از دغدغه ی این افراد بکاهند.


پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.