رنو مگان RS تروفی R مدل ۲۰۲۰ بدون پوشش مخصوص شکار شد + ویدیو

رنو مگان RS تروفی R مدل ۲۰۲۰ بدون پوشش مخصوص شکار شد
با توجه به عکس های جدید منتشر شده از قوی ترین نمونه در خانواده “مگان” یعنی تروفی R، به نظر می رسد که رنو در یک قدمی معرفی این نمونه قرار دارد. مگان تروفی R هفته گذشته در حالی در پیست نوربرگ رینگ دیده شد که بدون هیچ پوشش مخصوصی در حال حرکت بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

همچنین دوربین های متعددی در بدنه خودرو دیده شد که نشان از ساخت فیلم تبلیغاتی “رنو” برای معرفی رسمی این نمونه دارد.
رنو مگان RS تروفی R مدل ۲۰۲۰ بدون پوشش مخصوص شکار شد
با نمایان شدن چهره خودرو می توان درباره تغییرهای ظاهری انجام گرفته، بهتر نظر داد. در نمای جلو روی کاپوت، ورودی هوای بزرگ تری قرار گرفته تا موتور ۱.۸ لیتری توربوشارژ این خودرو با هوای بیش تری تغذیه شود. اکنون این پرسش پیش می آید که با بهره گیری از ورودی هوای بزرگ تر، آیا قدرت موتور ۴ سیلندر در نمونه جدید تروفی R از ۲۹۶ اسب بخار و گشتاور آن از ۴۰۰ نیوتن متر بیش تر خواهد بود یا خیر؟
رنو مگان RS تروفی R مدل ۲۰۲۰ بدون پوشش مخصوص شکار شد
برای مقایسه، نمونه مگان RS معمولی، ۲۷۶ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. حتا اگر قدرت موتور افزایش نیابد، با توجه به کاهش وزن در نمونه تروفی R، این خودرو از نسخه استاندارد مگان RS بسیار سریع تر خواهد بود. بنابراین در قسمتی از رژیم کاهش وزن این خودرو، می توان حذف صندلی های عقب، استفاده از شیشه های پلی گلس و نصب رول بار برای افزایش مقاومت شاسی و بدنه را انتظار داشت.
رنو مگان RS تروفی R مدل ۲۰۲۰ بدون پوشش مخصوص شکار شد
افزون بر این، تغییرهای جدیدی از جمله ترمزهای بزرگ تر و لاستیک هایی با چسبندگی بیش تر به همراه رینگ های آلومینیومی با رنگ تیره مشاهده می شوند. استفاده از شاسی محکم تر به عنوان یکی از تغییرهای فنی جدید نیز محتمل به نظر می رسد.
رنو مگان RS تروفی R مدل ۲۰۲۰ بدون پوشش مخصوص شکار شد
رنو مگان تروفی R هر آن چه برای باز پس گیری رکورد سریع ترین خودروی دیفرانسیل جلو در پیست نوربرگ رینگ لازم باشد را خواهد داشت. این رکورد اکنون با زمان ۷ دقیقه و ۴۳.۸ ثانیه در اختیار هوندا سیویک تایپ R است. در این ویدیو، قدرت نمایی رنو مگان RS تروفی R در پیست نوربرگ رینگ نمایش داده می شود.

پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.