افزایش قیمت شدید محصولات زامیاد

افزایش قیمت شدید محصولات زامیاد
افزایش قیمت شدید محصولات زامیاد

در آخرین ساعات امروز، ۱۷ خرداد ماه، نامه ای به دستمان رسید که طبق آن دستور افزایش قیمت شدید محصولات زامیاد صادر شده و از این به بعد قرار است خودروهای کار و تجاری این شرکت با قیمت جدید خودشان به فروش برسند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

توجه داشته باشید که این افزایش قیمت ها در حالی رخ داده که فقط دو ماه از آخرین تغییر قیمت زامیاد گذشته (فروردین ۱۴۰۲) و حالا همان محصولات در خرداد ماه، مجدداً به طور میانگین حدود ۷۰ میلیون از مبدا کارخانه گران تر شده اند و قرار است به مردم فروخته شوند.

مدیران 777 مدیران 777

به این ترتیب در روزهای آتی باید انتظار افزایش قیمت بازار خودروهای کار و تجاری باشیم زیرا همه آن ها دنباله رو زامیاد خواهند شد و ثابت نخواهند ماند.

نام خودروقیمت قدیم (تومان)قیمت جدید (تومان)
وانت نیسان تک سوز آپشنال۴۲۹.۵۰۰.۰۰۰۴۸۵.۰۰۰.۰۰۰
وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال۴۸۵.۰۰۰.۰۰۰۵۴۵.۰۰۰.۰۰۰
وانت پادرا پلاس تک سوز۵۲۵.۰۰۰.۰۰۰۵۹۹.۸۰۰.۰۰۰
وانت نیسان دیزل یورو ۵ آپشنال۵۶۹.۰۰۰.۰۰۰۶۲۵.۰۰۰.۰۰۰
وانت کارون۶۲۵.۰۰۰.۰۰۰۷۱۰.۰۰۰.۰۰۰
وانت پادرا پلاس دوگانه سوز۵۷۵.۰۰۰.۰۰۰۶۴۵.۸۰۰.۰۰۰
پادرا پلاس لانگ۵۹۰.۰۰۰.۰۰۰۶۵۵.۰۰۰.۰۰۰
پیکاپ زاگرس۱.۰۹۵.۰۰۰.۰۰۰۱.۱۹۵.۰۰۰.۰۰۰

در این میان با بررسی های صورت گرفته پادرا پلاس تک سوز بیشتر از همه و حدود ۱۴.۲ درصد گران شده و از طرفی دیگر زاگرس با افزایش قیمت ۹ درصدی کمترین میزان رشد را داشته.

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، افزایش قیمت اعمال شده برای محصولات زامیاد بدون دخالت شورای رقابت بوده و بر اساس اخبار قبلی، مسئولیت هرگونه تغییر قیمت برای خودروهای کار و تجاری بر عهده خودروسازان است. طی آخرین خبری که از گروه زامیاد به ما رسیده، قیمت های اعلام شده از سوی زامیاد با اضافه شدن هزینه های عوارض شهرداری، مالیات بر ارزش افزوده، بیمه شخص ثالت، هزینه شماره گذاری، مالیات حمل و نقل، مالیات هوای پاک و… محاسبه شده است.

۳.۶ امتیاز از ۱۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.