قیمت سانگ یانگ تیوولی 1399 چقدر است؟

سانگ یانگ تیوولی 1399
قیمت سانگ یانگ تیوولی ۱۳۹۹

به تازگی شرکت رامک خودرو تحویل دو نسخه جدید سانگ یانگ تیوولی را آغاز کرده و این روزها قیمت مدل های ۱۳۹۹ این کراس اوور کره ای در بازار آزاد مشخص شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، شرکت رامک خودرو جز آن دسته از عرضه کنندگان خودروهای وارداتی بود که با ممنوعیت واردات خودرو، تعهدات معوق بسیاری را تجربه کرد. همین مسئله باعث شد تا بسیاری از مشتریان این شرکت خصوصی از نرسیدن به خودروهایشان در زمان مقرر ناراضی شوند و این ناراحتی را در قالب تجمع ها، اعتراض های گروهی و گاهی شکایت های رسمی بیان کنند. با این وجود بعد از گذشت ماه ها شرکت رامک خودرو توانست تا محموله سانگ یانگ تیوولی های ۲۰۱۸ مانده در گمرک را ترخیص کند و این خودروهای وارداتی را در اختیار مشتریان قرار دهد. بعد از چند هفته از تحویل نسخه های وارداتی این کراس اوور کره ای، تحویل دو نسخه فیس لیفت تیوولی توسط رامک خودرو آغاز شد. سانگ یانگ تیوولی ۱۳۹۹ آرمور جدید و سانگ یانگ تیوولی فیس لیفت ۲۰۲۰ دو تیپ جدید از این خودرو هستند که به تازگی وارد بازار شده اند. برای همین در این محتوا به سراغ قیمت سانگ یانگ تیوولی های جدید رفته ایم.

حتماً بخوانید: ملاقات با نسخه های جدید تیوولی برای بازار ایران + تصاویر

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی سانگ یانگ تیوولی در اسب بخار

مشخصات سانگ یانگ تیوولی های جدید:

تیوولی ۱۳۹۹ با دو تیپ در بازار وجود دارد و این روزها به خاطر روند تحویل رامک خودرو، حضور این کراس اوورها در بازار آزاد پررنگ تر از هفته های قبل شده است. نمونه اول سانگ یانگ تیوولی ۱۳۹۹ نسخه ای جدید از مدل آرمور به حساب می آید که در بخش رینگ ها، کروم کاری سپر عقب، دسته دنده و نمایشگر لمسی متفاوت از نسخه های وارداتی ۲۰۱۸ بوده و همچنین آپشن کنترل حرکت در سراشیبی به آن اضافه گردیده است. این خودرو با تیراژ نه چندان زیادی به بازار آمده و به خاطر تغییرات اعلام شده، تشخیص مدل و سری ساخت آن کار دشواری نیست.

اما آن چه که این روزها در بازار آزاد بر سر زبان ها افتاده، سانگ یانگ تیوولی فیس لیفت ۲۰۲۰ است. این خودرو از نظر ظاهری فیس لیفت نسخه های ۲۰۲۰ را دارد و در بخش کاپوت، درِ صندوق، سپرها، گرافیک چراغ ها، داشبورد و… متفاوت از نمونه های اولیه ۱۳۹۹ و نسخه های وارداتی است. این تیوولی جدید ظاهری به روزتر نسبت به نسخه های قبلی دارد و برای همین قیمت بیشتری را در بازار آزاد تجربه می کند. سانگ یانگ تیوولی ۱۳۹۹ فیس لیفت هم مانند نسخه دیگر ۱۳۹۹، به نمایشگر لمسی جدید و کنترل حرکت در سراشیبی مجهز است.

در مجموع می توان گفت که تیوولی های ۱۳۹۹ ویژگی های زیر را دارد:

پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی

۱۲۸ اسب بخار

۱۶۰ نیوتن متر

جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک

دیفرانسیل جلو

فرمان کمکی برقی

سامانه کنترل پایداری الکتریکی

ترمز ABS – EBD و BAS

رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی

تنظیم حالت رانندگی (معمولی-اسپرت-برفی)

کروز کنترل

کنترل سیستم صوتی از روی فرمان

تهویه دستی و الکتریکی

تریم داخلی چرم

سنسور نور و باران

سنسور گرد و خاک شیشه جلو

چراغ روشنایی روز

سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی

سامانه کنترل حرکت در سراشیبی

گرمکن سه حالته صندلی های جلو

نمایشگر ۸ اینچی لمسی اندروید

سانروف

سنسور پارک جلو و عقب

نمایشگر زاویه چرخ های جلو در بدو حرکت

بلوتوث

۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای

استارت دکمه ای

آینه های تاشو برقی

آینه حساس به نور

دوربین عقب (پس از تحویل خودرو به صورت رایگان بر روی خودرو نصب می شود)

قیمت تیوولی جدید چقدر است؟

به گفته برخی مشتریان رامک خودرو که بالاخره به خودروهایشان رسیده اند، قیمت رسمی سانگ یانگ تیوولی ۱۳۹۹ در تیپ آرمور جدید در محدوده ۶۹۰ میلیون تومان بوده است و نمونه تیوولی فیس لیفت ۱۳۹۹ هم قیمتی نزدیک به ۷۹۰ میلیون تومان را دارد. برای همین امروز قیمت سانگ یانگ تیوولی ۱۳۹۹ با دو سبک مختلف در بازار آزاد اعلام می شود و می بینیم که مانند رابطه قیمتی در کارخانه، در بازار هم قیمت نسخه فیس لیفت ۱۳۹۹ گران تر از نمونه آرمور جدید است.

در حال حاضر دلالان قیمت سانگ یانگ تیوولی ۱۳۹۹ را در تیپ آرمور جدید ۸۲۰ تا ۸۵۰ میلیون تومان اعلام می کنند. البته که برخی قیمتی بیش از این عدد را برای خودروهایشان در نظر گرفته اند و به گفته تعدادی از نمایشگاه داران تهرانی، چنین قیمت هایی در معاملات ثبت نشده اند. همچنین قیمت سانگ یانگ تیوولی فیس لیفت ۱۳۹۹ نیز تا ۹۷۰ میلیون تومان هم اعلام می شود و در این بخش هم می بینیم که برخی قیمت فراتر از یک میلیارد تومان را برای این خودرو اعلام می کنند. به گفته یکی از کارشناسان بازار خودرو، با وجود اینکه تیوولی های ۱۳۹۹ خودروهایی جدید در بازار آزاد هستند و در شرایط فعلی قیمت گذاری های مختلفی برایشان انجام می شود، اما نباید فراموش کرد که به خاطر عدم مراجعه مشتریان به بازار، رکود شدیدی در معاملات خودرو حاکم است و برای همین باید منتظر باشیم که قیمت سانگ یانگ تیوولی های ۱۳۹۹ هم پس از چند هفته کاهش پیدا کند و در شرایط منطقی تری معامله شوند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.