نشان تجاری ویرا دیزل در تبریز رونمایی شد

نشان تجاری ویرا دیزل در تبریز رونمایی شد
نشان تجاری ویرا دیزل در تبریز رونمایی شد

ویرا دیزل در نمایشگاه خودروی تبریز از نشان تجاری جدیدش رونمایی کرد. نشانی با الهام از کرگدن طراحی شده و شکلی مدرن در میان نشان های این رده از بازار دارد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، ویرا دیزل یکی از خودروسازان کار و تجاری است که با سبد کامل محصولاتش در نمایشگاه خودروی تبریز حضور دارد. در کنار این محصولات، طی مراسمی از نشان تجاری جدید این شرکت هم رونمایی شد. طراحی این نشان را حسین وفایی انجام داده که از طراحان برجسته ایران و فارغ التحصیل طراحی خودرو از تورین ایتالیا است. اگر نام حسین وفایی برای شما آشناست تعجبی ندارد. چراکه او همان طراحی است که پیشتر نشان جدید کرمان موتور را طراحی کرده بود. استفاده از طراحان زبده در طراحی نشان های تجاری امری است که باید در صنعت خودرو به فال نیک گرفت چون نشان تجاری اولین مواجهه مخاطب با محصول است و می تواند در موفقیت و شناسایی محصولات بسیار مهم و موثر باشد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
نشان تجاری ویرا دیزل در تبریز رونمایی شد
نشان تجاری ویرا دیزل در تبریز رونمایی شد

الهام از کرگدن در طراحی نشان تجاری ویرا دیزل

حسین وفایی طراحی این نشان درباره لوگو جدید ویرا دیزل می گوید: «من از قبل به طراحی در حوزه خودروهای کار و تجاری علاقه داشتم و زمانی که از من دعوت به همکاری شد خیلی زود این پیشنهاد را پذیرفتم. نگاه متفاوت در گروه ماموت و زیر مجموعه ویرا دیزل باعث شد تا من طراحی نشان جدیدشان را بپذیرم.» این طراح در ادامه به سنت دیرینه ماموت در استفاده از حیوانات متفاوت در نشان های تجاری اشاره کرد و گفت : «بر اساس این سنت ما هم برای نشان تجاری ویرا کرگدن را انتخاب کردیم و این پتانسیل قوی برای من رقم می زند تا از این حیوان زیبا در طراحی نشان خودروهای سنگین استفاده کنم.» در ادامه طرح های اولیه از نشان ویرا نمایش داده شد و تغییراتی که به مرور زمان طرح را تغییر داد اشاره کرد.

شاید در نگاه اول متوجه الهام طراح از کرگدن نشوید، چراکه در طراحی این نشان هم از کرگدن الهام گرفته شده و هم حرف اول ویرا دیزل (V) در آن به کار رفته است. در مجموع یک نشان تجاری مینیمال و زیبا برای این خودروساز به وجود آمده که هویت جدیدی برای ویرا دیزل می سازد.

نشان تجاری ویرا دیزل در تبریز رونمایی شد

حضور موفق ویرا دیزل در تبریز

نشان تجاری جدید ویرا دیزل فصل جدیدی را برای این شرکت در حوزه خودروهای کار و تجاری رقم می زند. این شرکت برنامه دارد تا سبد محصولات خود را در آینده گسترده تر کند و سهم قابل توجهی را در خودروهای کار و تجاری کشور داشته باشد. در نمایشگاه خودروی تبریز کامیونت ۶ تن شاکمن، کشنده Y3 و کشنده دماغه دار Z3 دیده می شدند و علاقه مندان به خودروهای کار و تجاری استقبال خوبی از حضور این شرکت در تبریز نشان دادند.

۳.۳ امتیاز از ۹ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.