مشکل سامانه خودرو چیست؟

مشکل سامانه خودرو
مشکل سامانه خودرو

دوره دوم قرعه‌کشی خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو روز گذشته آغاز شد. اما به نظر می‌رسد متقاضیان در فرایند ثبت‌نام دچار مشکل شده‌اند. مشکل سامانه چیست؟

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از تجارت‌نیوز، اجرای مرحله نخست از عرضه محصولات شرکت‌های خودروسازی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، با حواشی زیادی همراه بود. از اختلال‌های روزهای نخست گرفته تا اعلام دیرهنگام اسامی برندگان. در ادامه نیز بحث‌هایی در مورد امنیت سامانه یکپارچه مطرح شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

با این وجود، منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت روز پنجشنبه اعلام کرد که با برطرف شدن ایرادات امنیتی این سامانه، دور دوم ثبت‌نام خودرو آخر تیر انجام می‌شود (باشگاه خبرنگاران جوان).

مرحله دوم فروش محصولات خودروسازان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نیز از ساعت ۱۷ دیروز، شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ آغاز شد.

اما متقاضیان در فرایند ثبت‌نام در سامانه یکپارچه با مشکلاتی مواجه شده‌اند. به نظر می‌رسد سایت سامانه یکپارچه به مشکل خورده است. برخی کاربران می‌گویند سایت حتی امکان ورود کد ملی خود را نیز ندارند.

البته در پیگیری‌های تجارت‌نیوز، وزارت صمت این مشکل را برعهده نگرفت و اعلام کرد مشکل از سمت شرکتی است که سامانه را طراحی کرده. امید قالیباف، سخنگوی وزیر صمت در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: مشکلات این سایت مربوط به شرکت نگاه است و به وزارت صمت ارتباطی ندارد. مردم برای ثبت شکایات خود باید به شماره پشتیبانی سامانه درج شده تماس بگیرند.

مشکل سامانه خودرو
مشکل سامانه خودرو

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.