محمدرضا گلزار سفیر برند اکستریم شد

طی مراسم رونمایی از اکستریم VX، محمدرضا گلزار به عنوان سفیر برند اکستریم معرفی شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

مراسم رونمایی اکستریم VX برگزار شد که در میان برنامه رونمایی، شرکت مدیران خودرو محمدرضا گلزار را به عنوان اولین اکستریمر ایران معرفی کرد. هنگام حضور این بازیگر معروف بر روی سن مراسم، وی خاطر نشان کرد که همیشه علاقه به خرید خودروهای مختلف داشته و سعی کرده تا باکیفیت ترین ها را انتخاب کند. از این رو برند اکستریم را برگزید تا در میان مونتاژی ها از باکیفیت ترین برند موجود در ایران بهره ببرد.

مدیران 777 مدیران 777

در ابتدای مراسم رونمایی از کراس اوور VX، مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو و برند اکستریم درباره روند طراحی، تولید و بازار هدف تمامی محصولات این شرکت، به خصوص اکستریم VXسخنرانی کردند. طی این سخنرانی، آقای مِن، مایکل و دادگر تاکید داشتند که برند اکستریم تمام تلاش خود را کرده تا محصولاتی بسیار خاص و منحصر بفرد را برای مشتریان ویژه خود تولید کنند. به این ترتیب قشر مرفه و ثروتمند ایران زین پس می توانند یک محصول مونتاژی تمام عیار را خریداری کرده و بهترین کیفیت و امکانات را در اختیار داشته باشند

مشخصات فنی VX پرچم دار

اکستریم VX از یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با ۲۶۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌گیرد. نیروی تولیدی پیشرانه در این خودرو از طریق یک جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه به هر چهار چرخ منتقل می‌شود و این یعنی با یک شاسی بلند دو دیفرانسیل و کاملا لوکس رو به رو هستیم.

امکانات و آپشن های VX

اکستریم VX به امکاناتی نظیر ۲۶ رادار کمکی برای رانندگی، اتوپارک، سیستم خروج از پارک اتوماتیک، ورود و استارت بدون کلید، دوربین‌ ۳۶۰ درجه، سقف پانورامیک، سیستم فرمان صوتی، شارژر بی‌ سیم (وایرلس)، تنظیم برقی صندلی‌ های عقب، تهویه دوکاناله اتوماتیک، دریچه تهویه ردیف عقب، سیستم کنترل کشش و سیستم کنترل پایداری، کروز کنترل تطبیق‌ پذیر، رانندگی نیمه‌ خودران، رادار خطی و رادار نقطه کور، نوربالای خودکار، ترمز پارک برقی، سیستم اتوهلد و ترمز پارک برقی، سنسور نور و باران، کنترل حرکت در سربالایی، رادار تابلوخوان، تنظیم حالت رانندگی، صندلی های برقی جلو، آینه الکتروکرومیک، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، تریم چرم داخلی و… مجهز است.

۳.۸ امتیاز از ۳۰ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.