قیمت کارخانه تیگو 8 پرو E پلاس توسط شورای رقابت تعیین شد

قیمت کارخانه تیگو 8 پرو E پلاس
قیمت کارخانه تیگو ۸ پرو E پلاس

امروز شورای رقابت قیمت پایه کارخانه ای سه محصول جدید مدیران خودرو که یکی از آن ها تیگو ۸ پرو E پلاس بود را مشخص کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

طی مصوبه ۶۱۵ شورای رقابت، قیمت سه محصول جدید مدیران خودرو که یکی از آن ها برای زیر مجموعه چری و دو محصول دیگر برای برند فونیکس است را مشخص کرد تا این شرکت ها بتوانند خودروهای جدیدشان را از طرق مختلف به فروش برسانند.

 در میان سه مونتاژی جدید مدیران خودرو، مشخص شدن قیمت پایه تیگو ۸ پرو E پلاس از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا این خودرو اولین محصول پلاگین هیبریدی مونتاژ شده در ایران خواهد بود.

قیمت کارخانه تیگو ۸ پرو E پلاس

شورای رقابت در آخرین جلسه اش، این کراس اوور برقی – بنزینی را حدود ۲ میلیارد و ۵۱۹ میلیون تومان قیمت گذاری کرد که البته بعداً هزینه های جانبی نیز به این قیمت اضافه خواهند شد.

نام خودروقیمت پایه کارخانه ایقیمت نهایی حدودی
تیگو ۸ پرو E پلاس۲,۵۱۹,۱۱۹,۰۰۰۲,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰

قیمت نهایی و حدودی بالا با اضافه شدن ۱۱ درصد به قیمت پایه محاسبه شد.

بیشتر بخوانید : فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس + ویدیو

مشخصات فنی تیگو ۸ پرو E پلاس

در چری تیگو ۸ پرو e پلاس یک پیشرانه ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر توربو را داریم که در کنار دو پیشرانه برقی (سوار بر محور جلو) تولید قدرت انجام می دهند. نهایت قدرت ترکیبی در این کراس اوور به ۳۲۶ اسب بخار می رسد و نهایت گشتاور هم حدود ۵۱۰ نیوتن متر است. قدرت از طریق جعبه دنده ۳ سرعته DHT (جعبه دنده مخصوص خودروهای هیبرید) به چرخ های جلوی این کزاس اوور ۷ نفره می رسد و با این مشخصات تیگو ۸ پرو e+ به قوی ترین کراس اوور مونتاژی ایران بدل می شود.

امکانات تیگو ۸ پرو E پلاس

در داخل کابین هم هیچ چیز تفاوت نکرده و دقیقا با همان چینش و سبک طراحی تیگو ۸ پرو و پرومکس مواجه هستیم. از جمله امکانات این کراس اوور ۷ نفره می توان به مواردی همچون سقف پانورامیک، صندلی برقی راننده و شاگرد، امکان تنظیم صندلی شاگرد از ردیف دوم، گرمکن صندلی های ردیف اول و دوم، سرد کن صندلی های ردیف اول، پنل دیجیتالی سیستم تهویه، ۶ ایربگ، سیستم ضد سرقت موتور، دوربین ۳۶۰ درجه HD، دوربین عقب داینامیک، سنسور نور و باران، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم کمکی حرکت در سراشیبی و کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل فشار باد تایر ها، سیستم های رانندگی خودکار موسوم به ADAS، کروز کنترل تطبیقی، تنظیم ارتفاع نور خودکار، کلاستر دیجیتالی، سیستم صوتی SONY با ۸ بلندگو، گرمکن فرمان، اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم فرمان بر صوتی، کول باکس، استارت و ورود بدون کلید، نورپردازی داخلی در ۶۴ رنگ و… اشاره کرد.

قیمت کارخانه تیگو ۸ پرو E پلاس چقدر است؟

شورای رقابت در آخرین جلسه اش، این کراس اوور برقی – بنزینی را حدود ۲ میلیارد و ۵۱۹ میلیون تومان قیمت گذاری کرد که البته بعداً هزینه های جانبی نیز به این قیمت اضافه خواهند شد. قیمت نهایی حدودی این خودرو هم احتمالاً ۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون خواهد بود.

۴.۳ امتیاز از ۹ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.