قیمت دنا نیم میلیاردی شد

قیمت دنا نیم میلیاردی شد
قیمت دنا نیم میلیاردی شد

قیمت دنا معمولی امروز نیم میلیار را رد کرد با افزایش قیمتی چشمگیر همه را حیرت زده کرد

آریزو 8 آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار با افزایش قیمتی که دیروز در بازار ارز و طلا شاهد بودیم، انتظار افزایش قیمت در دیگر کالا ها از جمله خودرو نیز انتظار می رفت و همین هم شد؛ افزایش قیمت رخ داده در ۲۰ آذر ماه شیب تندتری نسبت به دیروز داشت و توانست قیمت همه آن ها را به عددی بی سابقه برساند.

با کلید خوردن بازار خودرو در روز جاری، افزایش قیمت های سرسام آوری به دلیل بیش تر شدن قیمت ارز و طلا مشاهده شد و پیش بینی می شود با توجه به بی ثباتی اقتصادی حاکم، این روند همچنان ادامه دار باشد. از این رو، همه خودروها چه ایرانی و چه چینی امروز افزایش قیمت های شدیدی داشتند و رکوردهای قبلی خود را جابه‌جا کردند.

یکی از مهم ترین تغییراتی که امروز توانست همه را متعجب کند مربوط به قیمت دنا معمولی با ۵۰۸ میلیون تومان است. البته این تعجب فقط مربوط به همین خودرو نیست و در دیگر محصولات نیز همه را حیرت زده کرده اند.

حتماً بخوانید: قیمت روز خودرو

تغییرات قیمت خودروهای صفر ایران خودرو

امروز هم مثل همیشه بازار روند عجیب و غریبی را تجربه کرد و محصولات ایران خودرو نیز از قافله عقب نماندند و گران شدند. برای مثال، امروز رکورد افزایش قیمت ها مربوط به تیپ ۳ و دنا معمولی بود و هر کدام به اندازه های ۳۳ و ۳۶ میلیون تومان بالا رفتند و به قیمت های ۴۰۵ میلیون و ۵۰۸ میلیون تومان رسیدند. قیمت ۵۰۸ میلیون تومان برای دنا معمولی بسیار دور از ذهن است و همین قضیه برای دیگر محصولات نیز صادق است. از طرفی دیگر، مابقی محصولات این کمپانی که دیروز افزایش قیمت های شدیدتری داشتند امروز در حد ۱۴ میلیون تومان، که مبلغ کمی هم نیست، گران شدند و رکوردهای قبلی خود را جابه‌جا کردند. برای مثال، تارا اتوماتیک در بازار به نزدیکی های قیمت ثبت نامی ریسپکت رسید و حدود ۶۹۰ میلیون خرید و فروش شد.

 تغییرات قیمت خودروهای صفر سایپا

امروز اما سایپایی ها با توجه به ارزش پایین تری که همیشه نسبت به محصولات ایران خودرو داشتند، روند افزایشی با شیب بیش تری را تجربه کردند و بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان افزایش داشتند. برای مثال، کوییک اتومات، که همیشه در بازار با بی توجهی شدیدی روبه‌رو می شد و کسی به آن نگاه هم نمی کرد، امروز ۴۰ میلیون گران شد و توانست در کورس قیمت از داخلی ها پیشی بگیرد. کوییک اتوماتیک تک رنگ امروز ۳۵۹ و نسخه دورنگ آن ۳۶۶ میلیون معامله شد و زندگی جدیدی برایش رقم خورد.

تغییرات قیمت خودروهای صفر چینی

در بین چینی ها امروز رتبه اول مربوط به کی ام سی K7، رتبه دوم ، لاماری مشکی و رتبه سوم، هایما S5 است. روند صعودی ایرانی ها نسبت به قیمت روز قبل‌شان بیش تر از چینی ها بود، اما چینی ها نیز ثابت نماندند افزایش قیمت های شدیدی را تجربه کردند. کی ام سی K7 که روز گذشته نیز رهبری چینی ها را برعهده داشت، امروز هم سردم‌دار شد و حدود ۸۵ میلیون گران شد و مرز یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون را رد کرد. لاماری مشکی هم به علت جذابیت ظاهری بالایی که دارد امروز حدود ۷۵ میلیون گران شد و به قیمت یک میلیارد و ۸۰۰ رسید.

با عضویت در کانال تلگرام اسب بخار از جدید ترین شرایط فروش خودروها مطلع شوید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.